کریس بعد از ورود به محوطه جریمه پرسپولیس و در برخورد با سروش رفیعی خود را به زمین پرتاب کرد و این قدر خوب داور را فریب داد که به سود النصر پنالتی اعلام کرد. کمک داور ویدئویی بعد از بازبینی صحنه از داور خواست پنالتی را رد کند که داور برای بازبینی صحنه به […]

- به مهدی طارمی گیر می‌دهید؛ رونالدو هم تمارض می‌کند

کریس بعد از ورود به محوطه جریمه پرسپولیس و در برخورد با سروش رفیعی خود را به زمین پرتاب کرد و این قدر خوب داور را فریب داد که به سود النصر پنالتی اعلام کرد. کمک داور ویدئویی بعد از بازبینی صحنه از داور خواست پنالتی را رد کند که داور برای بازبینی صحنه به کنار زمین آمد و در نهایت تصمیم خود را نقض کرد.

گرفتن پنالتی برای تیم خودی با فریب داور کاری است که کریس هم انجام می دهد. این در حالی است که همه انتقادها سمت و سوی مهدی طارمی است. مهدی طارمی در بازی با ازبکستان در یک صحنه سعی کرد با فریب داور برای تیم ملی پنالتی بگیرد. بعد از بازی علی خسروی در یک یادداشت تند در صفحه شخصی اش از مهدی طارمی انتقاد کرد و خطاب به او گفت چوپان دروغگو.

البته که با ورود VAR به فوتبال ضریب فریب داور خیلی کم شده است. کمک داور ویدئویی نه فریب مهدی طارمی را خورد و نه فریب کریس را.  

منبع: خبـر ورزشی