بازهم از پیامبر اسلام کاریکاتور می‌کشیم!
بازهم از پیامبر اسلام کاریکاتور می‌کشیم!

  به گزارش «اطلاعات آنلاین»، اظهارات توهین آمیز و تهدیدگونه خیرت ویلدرس، نخست وزیر هلند بازهم خبرساز و موجب خشم مسلمانان شد. او با تکرار ادعاهای واهی در خصوص مسلمانان ضمن توهین به اسلام گفت: باید به سرعت مرزهای‌مان را به روی مسلمانان ببندیم و شنگن را لغو کنیم. باید در مرزها کنترل شدیدی برای […]

نخست‌وزیر هلند: بازهم از پیامبر اسلام کاریکاتور می‌کشیم!

 

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، اظهارات توهین آمیز و تهدیدگونه خیرت ویلدرس، نخست وزیر هلند بازهم خبرساز و موجب خشم مسلمانان شد. او با تکرار ادعاهای واهی در خصوص مسلمانان ضمن توهین به اسلام گفت: باید به سرعت مرزهای‌مان را به روی مسلمانان ببندیم و شنگن را لغو کنیم. باید در مرزها کنترل شدیدی برای بازرسی‌ها داشته باشیم. تمام موسسات اسلامی از جمله مساجد باید به سرعت منحل شوند و بودجه‌های آنان که از خارج می‌آید لغو شود.

وی که درگیر رقابت‌های انتخاباتی در هلند است، افزود: باید طرفداران جنبش جهادی را از کشور اخراج کنیم و هرگاه لازم باشد به آنها دستبند بزنیم و بازداشت‌شان کنیم.

نخست وزیر هلند با تهدید مسلمان تصریح کرد: به تمام مسلمانان هلند می‌گویم اگر احکام قرآن را از قوانین آزادانه‌ حاکم بر هلند برتر می‌دانید از هلند خارج شوید و در یک کشور مسلمان به زندگی خود ادامه دهید و تحت قوانین دین خود زندگی کنید. 

وی در ادامه در اظهاراتی تنش آفرین و تحریک آمیز تاکید کرد: از تهدید هیچ‌کسی نمی‌ترسیم و از پیامبر اسلام کاریکاتور بکشیم، نه برای افزایش تنش بلکه به این خاطر که نشان دهیم در کشوری آزاد زندگی می کنیم.

شایان ذکر است نخست‌وزیر هلند از جمله سیاستمداران اروپایی است که از آتش زدن قرآن در این کشور حمایت کرد!

 

منبع: اطلاعات انلاین