دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه با تساوی بدون گل به پایان رسید. یکی از مهمترین اتفاقات این مسابقه صحنه‌ای بود که کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد. «ما نینگ» داور چینی دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در دقیقه ۲ برخورد سروش رفیعی با […]

- رونالدو عربستانی ها را به ۳۵ سال پیش برد

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه با تساوی بدون گل به پایان رسید. یکی از مهمترین اتفاقات این مسابقه صحنه‌ای بود که کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد.

«ما نینگ» داور چینی دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در دقیقه ۲ برخورد سروش رفیعی با کریستیانو رونالدو را خطای پنالتی اعلام کرد اما همزمان با اعتراض سرخپوشان ایرانی کریستیانو رونالدو نیز تصمیم داور را زیر سوال برد.

ستاره پرتغالی فوتبال دنیا با حرکت دست خود و صحبتی که با داور وسط داشت اعلام خطا را رد و خودش عنوان کرد خطایی روی او نشده است. این صحنه بازتاب زیادی در رسانه های عربستانی داشت و طرفداران فوتبال در این کشور را به ۳۵ سال پیش برد.

در سال ۱۹۸۸ «ماجد عبدالله» کاپیتان تیم فوتبال النصر در دیداری مقابل «الاحد» در صحنه‌ای مشابه در محوطه جریمه سرنگون شد و پس از اینکه داور مسابقه این صحنه را خطای پنالتی اعلام کرد او با اشاره حرکت دست این تصمیم داور را رد کرد و اعلام که که روی او خطایی انجام نشده است

منبع: خبـر ورزشی