ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های النصر عربستان و نماینده کشورمان اظهار داشت: پرسپولیس در یکی از سخت‌ترین مسابقات این دوره و در زمین حریف یک امتیاز با ارزش گرفت هرچند که می‌توانست برنده شود اما نباید غافل شویم که ما با کلکسیونی از بازیکنان برجسته دنیا روبرو […]

ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های النصر عربستان و نماینده کشورمان اظهار داشت: پرسپولیس در یکی از سخت‌ترین مسابقات این دوره و در زمین حریف یک امتیاز با ارزش گرفت هرچند که می‌توانست برنده شود اما نباید غافل شویم که ما با کلکسیونی از بازیکنان برجسته دنیا روبرو بودیم در حالی که نیمکت پرسپولیس خالی بود.

وی افزود: بچه‌های تیم پرسپولیس خیلی خوب توانستند بازی را اداره کنند و در حالی که مقابل تماشاگران حریف و بازیکنان سرشناسی همچون سادیو مانه، اوتاویو، رونالدو و بقیه بازی می‌کردند باز هم توانستند نیمه نخست را بدون گل خورده به رختکن برگردند که این اتفاق کمی نبود.

بازیکن قدیمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از طرفی باید به یاد داشته باشیم که پرسپولیس چند بازیکن زخمی دارد و تیمش کامل نیست. شاید اگر این دیدار با پرسپولیس کامل برگزار می‌شد آن وقت ایراد بیشتری می‌شد گرفت که چرا برنده نشدیم ولی این پرسپولیس با شرایط فعلی که سعید صادقی و عمری هم شب قبل از بازی دچار مشکل شدند باز هم توانست در زمین حریف یک امتیاز بگیرد و ۸ امتیازی شود.

عربشاهی درباره صحنه پنالتی در دقیقه دوم بازی مقابل النصر توضیح داد: وقتی یک فوتبالیست در سطح جهان بین المللی می‌شود و از همه قاره‌ها با همه رنگ پوستی او را دوست دارند بی‌دلیل نیست. کریستیانو رونالدو به محض برخاستن از جا و مشاهده داور که اعلام پنالتی کرده بود گفت که روی او خطایی صورت نگرفته استل این نشان می‌دهد این بازیکن سقف همه اتفاقات مهم در فوتبال را دیده و برای رسیدن به اتفاقات فوتبالی حریص نیست.

داور پنالتی می‌گرفت هم رونالدو توپ را به بیرون می‌زد/ پرسپولیس با کلکسیون فوتبالیست‌های جهان مساوی کرد

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: من مطمئنم اگر داور مسابقه بعد از دیدن وی‌ای‌آر باز هم پنالتی را به نفع النصر اعلام می‌کرد او خودش پشت ضربه می‌ایستاد و توپ را به بیرون می‌زد. رونالدو یک بار دیگر ثابت کرد چرا فوتبالیستی است که خیلی از مربیان فوتبال او را الگوی شاگردانشان می‌کنند.

وی همچنین درباره اخلاق رونالدو در دیدار مقابل پرسپولیس یادآور شد: در صحنه برخورد خطرناک بازیکن النصر با میلاد سرلک هم دیدیم که او به جای اعتراض به تصمیم داور به سراغ بازیکن ما آمده بود. این‌ها ثابت می‌کند که فوتبالیستی مثل کریستیانو رونالدو چرا تا این اندازه با بقیه بازیکنان جهان فوتبال متمایز شده است.

عربشاهی همچنین درباره شرایط پرسپولیس برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به نتایج رقم خورده در بازی‌های دیشب کار ما به هفته آخر کشید و شاید می‌توانستیم با کمی دقت در زدن ضربات آخر برنده شویم و خیالمان را بابت بازی آخر راحت کنیم. ولی به هر حال تا همین جا هم عملکرد تیمی ما بد نبوده و می‌توانیم با کمی دقت در بازی آینده و با حمایت هوادارانمان در تهران نماینده قطر را شکست بدهیم و به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم صعود کنیم.

منبع: خبـر ورزشی