بازیکن بارسلونا در رادار بایرن‌مونیخ
بازیکن بارسلونا در رادار بایرن‌مونیخ

به گزارش زیرنویس، بایرن مونیخ رونالد آرائوخو مدافع بارسلونا را به عنوان یک هدف احتمالی نقل و انتقالات معرفی کرده است. با اینکه قهرمان بوندسلیگا در صدر جدول قرار نگرفته اما شروع قدرتمندی در این رقابت‌ها داشت و از ۱۲ بازی ۳۲ امتیاز کسب کرده است. با این حال، بایرن حتی با اضافه کردن کیم […]

به گزارش زیرنویس، بایرن مونیخ رونالد آرائوخو مدافع بارسلونا را به عنوان یک هدف احتمالی نقل و انتقالات معرفی کرده است. با اینکه قهرمان بوندسلیگا در صدر جدول قرار نگرفته اما شروع قدرتمندی در این رقابت‌ها داشت و از ۱۲ بازی ۳۲ امتیاز کسب کرده است. با این حال، بایرن حتی با اضافه کردن کیم مین جائه در عمق از قدرت بالایی برخوردار نیست. 

اگرچه دایوت اوپامکانو و ماتیاس دلیخت در ترکیب هستند، توخل فاقد یک عضو چهارم شناخته شده است تا بتواند رقابت بیشتری را برای این ۳ نفر فراهم کند.

براساس اعلام برخی رسانه‌ها، بایرن به دنبال گزینه‌ای مشابه آرائوخو است. مدافع اروگوئه از زمانی که در سال ۲۰۱۸ به نیوکمپ رفت حالا به یک بازیکن کلیدی تبدیل شده است. او تاکنون ۱۲۴ بازی انجام داده و سال گذشته در ۲۲ بازی موفق به زدن ۸ گل شد. 

رسانه‌ها اعلام کردند بایرن‌مونیخ ۲ سال است که این بازیکن را زیر نظر دارد و می‌داند قرارداد او در سال ۲۰۲۶ با بارسلونا به پایان می‌رسد.

شنیده شده بارسلونا مصمم است برای تمدید قرارداد این بازیکن ۲۴ ساله که با طیف گسترده‌ای از پیشنهادات باشگاه‌های مطرح اروپایی روبه‌رو بوده، تلاش کند. این تمدید قرارداد ممکن است به وضعیت مالی بارسلونا و میزان علاقه آرائوخو به این باشگاه بستگی داشته باشد. 

پایان پیام/





منبع: فارس