به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دیدار تیم‌های نوجوانان آرژانتین و آلمان از مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی از ساعت ۱۲ در ورزشگاه مناهان برگزار شد که این دیدار در وقت‌های معمول با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و آلمان موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ […]

- آلمان برنده بازی کامبک‌ها/صعود جذاب ژرمن‌ها به فینال با عبور از آرژانتین

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دیدار تیم‌های نوجوانان آرژانتین و آلمان از مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی از ساعت ۱۲ در ورزشگاه مناهان برگزار شد که این دیدار در وقت‌های معمول با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و آلمان موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست پیدا کند.

شاگردان دیگو پلاسنته موفق شدند با ۶ امتیاز به عنوان صدرنشین از گروه D به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند. نوجوانان آرژانتین در این مرحله موفق شدند با نتیجه ۵ بر صفر ونزوئلا را مغلوب کنند و در مرحله قبل نیز با برتری ۳ بر صفر مقابل برزیل جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند.

در طرف مقابل شاگردان کریستین واک با امتیاز کامل به عنوان صدرنشین از گروه F به مرحله یک‌هشتم صعود کردند. ژرمن‌ها، اما در مراحل حذفی به سختی توانستند رقیبان خود را از پیش‌رو بردارند. نوجوانان آلمان با نتیجه ۳ بر ۲ آمریکا را مغلوب منند و در مرحله قبل نیز با نتیجه یک بر صفر اسپانیا را مغلوب کردند و موفق شدند جواز حضور در این مرحله را کسب کنند.

آلمان بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۹ گل اول را به ثمر برساند. پاس درویش در محوطه جریمه به پاریس برونر رسید و این ستاره جوان موفق شد با یک حرکت تکنیکی مدافع آرژانتین را از پیش‌رو بردارد و با یک ضربه پای چپ در زاویه بسته، روی اشتباه دروازه‌بان آرژانتین گل اول را به ثمر برساند. برونر موفق شده بود در بازی قبلی نیز تک گل پیروزی‌بخش ژرمن‌ها را به ثمر برساند.

فشار حملات آلبی سلسته سرانجام در دقیقه ۳۶ به ثمر رسید. گوروسیتو در محوطه جریمه روی اشتباه مدافع آلمان به توپ رسید و با پاس کات‌بک توپ را به روبرتو رساند و این مهاجم موفق شد با یک ضربه تک‌ضرب دروازه آلمان را باز کند.

آرژانتین دوست نداشت با تساوی راهی رختکن شود و روبرتو موفق شد گل دوم خود و آلبی سلسته را به ثمر برساند. پاس آکونا در محوطه جریمه به روبرتو رسید و این مهاجم با یک سرتوپ تماشایی مدافع آلمان را محو کرد و با یک ضربه تماشایی توپ را به گوشه دروازه آلمان فرستاد.

 

آلمان برنده بازی کامبک‌ها/صعود جذاب ژرمن‌ها به فینال با عبور از آرژانتین

باز هم اشتباه فلورنتین دروازه‌بان آرژانتین کار دست این تیم داد. در دقیقه ۵۸ برونر پاس اشتباه فلورنتین را در میانه میدان قطع کرد و موفق شد با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه گل دوم را به ثمر برساند و آلمان را در مسابقات نگه دارد.

این‌بار نوبت به آلمان بود که در این بازی کامبک کند، در دقیقه ۶۹ ارسال هنیگ از سمت راست خط دفاعی آرژانتین به محوطه جریمه، با دفع ناقص مدافع این تیم همراه بود و در ادامه مورست موفق شد با ضربه سر گب سوم آلمان را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود، روبرتو ناجی آرژانتین در این دیدار موفق شد روی پاس در عمق کلودیو اچه‌وری با یک ضربه تماشایی توپ را به زیرطاق دروازه آلمان رساند تا با هت‌تریک در این دیدار گل سوم آرژانتین را به ثمر برساند تا تکلیف تیم صعودکننده به فینال در ضربات پنالتی مشخص شود.

دیگو پلاسنته تصمیم گرفت برای ضربات پنالتی دروازه‌بان خود را تعویض کند و پلاسنته ویلبا را جایگزین فلورنتین کند. در ضربات پنالتی، اما کنستانتین عالی عمل کرد و موفق شد ۲ ضربه را مهار کند البته ویبلا نیز یک ضربه را مهار کرد، اما در نهایت آلمان موفق شد با نیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

آلمان که سابقه نایب قهرمانی اولین دوره این مسابقات در سال ۱۹۸۵، ۲ مقام سومی را در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ دارد و چهارمی ۱۹۹۷ دارد حالا با صعود به فینال این دوره این شانس را دارد که برای اولین‌بار به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

دیگر دیدار این مرحله نیز بین نوجوانان مالی و نوجوانان فرانسه از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

 

آلمان برنده بازی کامبک‌ها/صعود جذاب ژرمن‌ها به فینال با عبور از آرژانتین
انتهای پیام/

منبع: ایسـنا