اعضای تیم پرسپولیس که پیش از ظهر امروز شهر ریاض را به قصد سفر به جده و شهر مکه ترک کردند دو بازیکن خارجی خود را همراه نداشتند. با توجه به حضور نبیل باهویی و گئورگی گولسیانی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی که هر دو مسیحی هستند این دو بازیکن همراه با دیگر اعضای […]

- دو بازیکن پرسپولیس به مکه و زیارت خانه خدا نرفتند

اعضای تیم پرسپولیس که پیش از ظهر امروز شهر ریاض را به قصد سفر به جده و شهر مکه ترک کردند دو بازیکن خارجی خود را همراه نداشتند.

با توجه به حضور نبیل باهویی و گئورگی گولسیانی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی که هر دو مسیحی هستند این دو بازیکن همراه با دیگر اعضای تیم راهی شهر جده نشدند و در ریاض ماندند.

کادر سرپرستی تیم پرسپولیس برای این دو بازیکن بلیت پرواز امشب را تهیه کرده تا مدافع و مهاجم خارجی پرسپولیس امشب از طریق ریاض عازم شهر جده شده و پس از ملحق شدن به اعضای کاروان همراه با دیگر بازیکنان تیم به تهران برگردند.

طبق برنامه‌ریزی اعلام شده قرار است این پرواز بین ساعت ۱۲ تا ۱ بامداد فردا چهارشنبه(هشتم آذر) از جده به شکل مستقیم تا تهران انجام شود.

اعضای تیم پرسپولیس در حال حاضر در شهر جده آماده اعزام به سمت مکه هستند تا به زیارت خانه خدا بروند. این تیم شب گذشته در دیدار مقابل النصر با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد.

یادآور می شود؛ دیدار بعدی تیم پرسپولیس روز سه‌شنبه هفته آینده ۱۴ آذر مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی