نساجی ۲ – ۰ مومبای سیتی/ آزادی، کلید رحمتی برای قفل آسیا
نساجی ۲ – ۰ مومبای سیتی/ آزادی، کلید رحمتی برای قفل آسیا

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه D و در دیداری که سید مهدی رحمتی از جوانان خود استفاده کرده تیم مومبای بدون سرمربی و بازیکنان خارجی خود با ترکیبی تمام هندی، پا به چمن آزادی گذاشت.دیدار امروز با وجود تشریفاتی بودن برای رحمتی بسیار حیثیتی است تا بعد از ۷ باخت و یک تساوی […]

- نساجی ۲ - ۰ مومبای سیتی/ آزادی، کلید رحمتی برای قفل آسیا

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه D و در دیداری که سید مهدی رحمتی از جوانان خود استفاده کرده تیم مومبای بدون سرمربی و بازیکنان خارجی خود با ترکیبی تمام هندی، پا به چمن آزادی گذاشت.دیدار امروز با وجود تشریفاتی بودن برای رحمتی بسیار حیثیتی است تا بعد از ۷ باخت و یک تساوی دوباره با سه امتیاز زمین خارج شود.

دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۲ بر ۰ نماینده ایران به پایان رسید.

نساجی و بمبئی سیتی به ترتیب با ۳ و ۰ امتیاز هیچ امیدی برای صعود ندارند و بازی دو تیم کاملا تشریفاتی است.

ترکیب نساجی ایران
حسین خطیر، امیرحسین سام‌دلیری، سید محمداحسان حسینی، امیرمهدی جان‌ملکی، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، محمدرضا ترابی، محمود قائدرحمتی، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی.
سرمربی: سید مهدی رحمتی

ترکیب مومبای سیتی هند

فوربا لاچنپا، رالته آپویا، آکاش میشارا، راهول بهکه، والپویا، هالن نانگتدو، ویکرام پارتاپ، لالیانزولا چانگته، وینیت رای، بیپین سینگ و گورکیرات سینگ
سرمربی (موقت): آنتونی فرناندز

 

گزارش بازی:

دقیقه ۱۵: پاس بلند جانملکی از نیمه زمین به فضای پشت مدافعان در جناح راست تیم مومبای سیتی، آزادی را پا به توپ راهی محوطه کرد و او با وجود نزدیکی به خط عرضی، از زاویه بسته دروازه را هدف گرفت و با یک ضربه پرقدرت پای راست، قفل دروازه را شکست.

دقیقه ۱۲: اشتباه بازیکنان مومبای محمدرضا آزادی را در موقعیتی مناسب و نزدیک محوطه حریف، صاحب توپ کرد اما کاپیتان هند یک کارت زرد را به جان خرید و آزادی را متوقف کرد. هنگام ضربه ایستگاهی آزادی، صدای رحمتی شنیده شد که به آزادی می‌گفت: فقط داخل چارچوب بزن، اما ضربه او بعد از برخورد با دیوار دفاعی برگشت داده شد.

دقیقه ۲۸: اسماعیل بابایی با یک دریبل سرپا مدافع هندی را جا گذاشت اما به خطا متوقف شد. محمدرضا آزادی پشت توپ قرار گرفت و با یک شلیک پرقدرت توپ را به سمت دروازه زد اما توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: گل دوم نساجی روی اشتباه مهلک دروازه‌بان موبایل سیتی به دست آمد. در شرایطی که هالن توپ را با پاس رو به عقب به دروازه‌بان سپرد و کسی مزاحم او نبود، لاچنپا نتوانست توپ را کنترل کند و توپ وارد دروازه تیم هندی شد.

دقیقه ۳۹: حسین خطیر دروازه‌بان جوان نساجی چیزی نمانده بود اشتباه همتای خود را پاسخ دهد. روی یک پاس رو به عقب خطیر کنترل خوبی روی توپ نداشت و ضربه او بعد از برخورد به بازیکن هندی در اختیار تیم آبی پوش قرار گرفت اما ضربه سینگ از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در حال بروز رسانی

باشگاه خبرنگاران