لاتزیو در یک قدمی صعود قرار گرفت/ شاختار شانس صعودش را زنده نگه داشت
لاتزیو در یک قدمی صعود قرار گرفت/ شاختار شانس صعودش را زنده نگه داشت

در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار همزمان برگزار شد که تیم‌های لاتزیو و شاختاردونتسک اوکراین حریفانشان را شکست دادند. در گروه E لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان سلتیک اسکاتلند بود که با دو گل به پیروزی رسید. هر دو گل بیانکوچلستی را چیرو ایموبیله در دقایق ۸۲ و ۸۵ به […]

- لاتزیو در یک قدمی صعود قرار گرفت/ شاختار شانس صعودش را زنده نگه داشت

در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار همزمان برگزار شد که تیم‌های لاتزیو و شاختاردونتسک اوکراین حریفانشان را شکست دادند.

در گروه E لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان سلتیک اسکاتلند بود که با دو گل به پیروزی رسید. هر دو گل بیانکوچلستی را چیرو ایموبیله در دقایق ۸۲ و ۸۵ به ثمر رساند.

لاتزیو با این پیروزی موقتا بالاتر از اتلتیکو مادرید با ۱۰ امتیاز به صدر جدول گروه رسید. اگر امشب اتلتیکو بتواند فاینورد را شکست دهد، هر دو تیم لاتزیو و اتلتیکو صعودشان قطعی خواهد شد.

در گروه H شاختاردونتسک اوکرایت با یک گل رویال آنتورپ بلژیک را از پیش رو برداشت و ۹ امتیازی شد. بارسلونا و پورتو دو تیم دیگر این گروه که امشب به مصاف هم می‌روند، دیگر تیم‌های ۹ امتیازی این گروه هستند که رقابت نزدیکی با شاختار برای صعود دارند. آنتورپ هم بدون امتیاز قعرنشین گروه است.

باشگاه خبرنگاران