به گزارش زیرنویس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، هواپیماهای جنگی اسرائیلی از دقایقی پیش در آسمان استان مرکزی نوار غزه به پرواز درآمدند. این در حالی است که به موجب توافق آتش‌بس موقت بین حماس و رژیم صهیونیستی هیچ هواپیمایی حق پرواز در آسمان نوار غزه در ایام آتش‌بس را ندارد. صبح امروز نیز […]

به گزارش زیرنویس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، هواپیماهای جنگی اسرائیلی از دقایقی پیش در آسمان استان مرکزی نوار غزه به پرواز درآمدند. این در حالی است که به موجب توافق آتش‌بس موقت بین حماس و رژیم صهیونیستی هیچ هواپیمایی حق پرواز در آسمان نوار غزه در ایام آتش‌بس را ندارد.

صبح امروز نیز تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن مناطق شیخ رضوان و اردوگاه الشاطی در شمال غربی نوار غزه، آتش بس موقت در این باریکه را نقض کردند. در روزهای اخیر همزمان با آغاز آتش بس در غزه، ارتش رژیم صهیونیستی چندین بار این توافق را نقض کرده است.

هشدار ابوعبیده به رژیم صهیونیستی

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام امروز تاکید کرد: در نتیجه نقض واضح آتش بس در شمال نوار غزه که امروز رخ داد، یک درگیری میدانی میان دو طرف شکل گرفت که رزمندگان ما با آن تعامل کردند.

وی افزود: ما تا زمانی که دشمن صهیونیستی به آتش بس پایبند باشد به این توافق پایبند خواهیم بود و از میانجی‌گران می‌خواهیم که بر رژیم صهیونیستی در زمینه پایبندی به تمام بندهای آتش بس در زمین و هوا، فشار وارد کنند.

گفتنی است مقاومت فلسطین اخیراً در ادامه ناکامی‌های نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، اشغالگران را مجبور به پذیرش توافق آتش بس موقت کرد که طی آن در برابر آزادی هر یک اسیر فلسطینی، سه اسیر صهیونیست آزاد می‌شوند.

منبع: مـهر