احمدرضا هادی مدیر کمیته رسانه و روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در جریان دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اتفاقاتی رخ داد که جای بحث زیادی دارد و رسانه‌ها نیز به این موضوع پرداختند. احمدرضا هادی اظهار کرد: هیئت فوتبال استان با ارائه […]

- ثبت یک شکایت جدید از جواد نکونام/ سرمربی استقلال به دردسر افتاد

احمدرضا هادی مدیر کمیته رسانه و روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در جریان دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اتفاقاتی رخ داد که جای بحث زیادی دارد و رسانه‌ها نیز به این موضوع پرداختند.

احمدرضا هادی اظهار کرد: هیئت فوتبال استان با ارائه کلیه مستندات به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، از جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال تهران، شکایت خواهد کرد. آقای نکونام پس از درگیری با تصویربردار شبکه اصفهان، با فحاشی به بنده، الفاظ نامناسبی به کار برد و حرکاتی از وی سر زد که در شأن او به عنوان ملی‌پوش سابق فوتبال کشور و باشگاه بزرگ استقلال نبود.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: آقای نکونام از افتخارات فوتبال ایران است، اما به توجه به اتفاقات رخ داده، هیئت فوتبال استان از سرمربی تیم استقلال شکایت خواهد کرد و مستندات لازم نیز به کمیته انضباطی ارائه می‌شود تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

بخش پایانی صحبت‌های هادی نیز درباره عدم حضور نکونام در نشست خبری بود و در این باره گفت: یکی از عوامل شاغل در باشگاه استقلال مدعی شده، خبرنگاران اصفهانی کنفرانس خبری پس از دیدار ذوب‌آهن و استقلال را تحریم کردند که این موضوع تکذیب می‌شود و در واقع تیم رسانه باشگاه استقلال اعلام کرد که سرمربی این تیم در کنفرانس خبری حاضر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: شکایت باشگاه استقلال از باشگاه ذوب آهن و هیئت فوتبال استان اصفهان

منبع: خبـر ورزشی