ناامیدی سرخ‌ها از نبیل/ عملکرد عجیب مهاجم سوئدی در پرسپولیس
ناامیدی سرخ‌ها از نبیل/ عملکرد عجیب مهاجم سوئدی در پرسپولیس

زمانی که نبیل باهویی مهاجم سوئدی در آخرین روزهای نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست، سرمربی پرسپولیس از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و اعلام کرد که این مهاجم با نظر او جذب نشده است. البته خیلی ها امیدوار بودند تا داستان لوکادیا تکرار شود. لوکادیا هم مهاجمی بود که برخلاف نظر یحیی جذب شده […]

- ناامیدی سرخ‌ها از نبیل/ عملکرد عجیب مهاجم سوئدی در پرسپولیس

زمانی که نبیل باهویی مهاجم سوئدی در آخرین روزهای نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست، سرمربی پرسپولیس از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و اعلام کرد که این مهاجم با نظر او جذب نشده است. البته خیلی ها امیدوار بودند تا داستان لوکادیا تکرار شود.

لوکادیا هم مهاجمی بود که برخلاف نظر یحیی جذب شده بود اما این مهاجم نشان داد که چقدر مهاجم چارچوب شناس و توانمندی است. با این حال در ماجرای نبیل باهویی، مشخص شد که حق با گل محمدی بود و مدیرعامل پرسپولیس که این مهاجم را با نظر غیرفنی خود جذب کرده ، فقط بودجه باشگاه را هدر داده است.

البته دست یحیی در خط حمله به قدری خالی است که او مجبور می شود به نبیل باهویی هم بازی دهد. این مهاجم در بازی با النصر دقایقی به بازی آمد و در همین دقایق یک خطا انجام داد و با آن خطا یک موقعیت گل خوب را از پرسپولیس گرفت و شاید اگر در زمین حضور نداشت پرسپولیس می توانست بازی را پیروز شود.

با این کیفیتی که باهویی در بازی‌های اخیر ارائه داده باید دید پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی این مهاجم را تا ژانویه نگه خواهند داشت یا به هر طریقی شده  با او به تفاهم می‌رسند تا با کمترین هزینه جدا شود، چرا که بعید است مهاجمی با این کیفیت در هفته‌های آینده نیز مشکلی از مشکلات خط حمله پرسپولیس حل کند.

باشگاه خبرنگاران