به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر زردپوشان به پایان رسید. در حاشیه این بازی امید نورافکن که به دلیل صادر نشدن کارت بازی و مصدومیت نمی‌توانست سپاهان را همراهی کند، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر زردپوشان به پایان رسید. در حاشیه این بازی امید نورافکن که به دلیل صادر نشدن کارت بازی و مصدومیت نمی‌توانست سپاهان را همراهی کند، در مواجه با هواداران پرسپولیس رفتار ناشایستی را از خود نشان داد که با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد و مسئولان این باشگاه از نورافکن و باشگاه سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

پس از شکایت پرسپولیسی‌ها از نورافکن، این بازیکن با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود از هواداران فوتبال و مردم ایران بابت رفتار ناشایستی که در مقابل هواداران پرسپولیس از خود نشان داد، عذرخواهی کرد.

فدراسیون فوتبال آرای انضباطی در خصوص پرونده نورافکن را امروز سه شنبه ۷ آذر اعلام کرد که بر این اساس مدافع سپاهان از یک جلسه همراهی با تیم خود محروم و به پرداخت یک میلیارد ریال محکوم شد. در رأی کمیته انضباطی آمده است که یک جلسه محرومیت این بازیکن قطعی است اما در خصوص جریمه نقدی، می‌تواند اعتراض کند تا کمیته استیناف به این موضوع رسیدگی کند.

نورافکن تاکنون فرصت بازی برای سپاهان را در این فصل به دست نیاورده است و نام او در لیست این تیم دیده نمی‌شود. یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص زمان اجرای یک جلسه محرومیت نورافکن گفت: هر زمان که نام نورافکن به لیست تیم سپاهان اضافه شود در اولین بازی، او حق همراهی تیم خود را نخواهد داشت.

باشگاه سپاهان اعلام کرده که هنوز مصدومیت نورافکن بهبود نیافته و با این تفاسیر بعید است که او پیش از پایان نیم فصل بتواند زردپوشان را در لیگ برتر همراهی کند و احتمالاً حکم اجرای محرومیت او به نیم فصل دوم خواهد کشید.

منبع: مـهر