سپاهان می‌تواند قدرت خود را به الاتحاد نشان بدهد
سپاهان می‌تواند قدرت خود را به الاتحاد نشان بدهد

مجید بصیرت پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره برد تیم سپاهان برابر تیم نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: حساسیت بازی باعث شد که داور هم در دادن کارت قرمز یک مقدار عجله کند و حتی می‌توانست بازیکن نیروی هوایی عراق هم اخراج کند، اما  ۹ نفره شدن تیم در آزادی کار سختی […]

- سپاهان می‌تواند قدرت خود را به الاتحاد نشان بدهد

مجید بصیرت پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره برد تیم سپاهان برابر تیم نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: حساسیت بازی باعث شد که داور هم در دادن کارت قرمز یک مقدار عجله کند و حتی می‌توانست بازیکن نیروی هوایی عراق هم اخراج کند، اما  ۹ نفره شدن تیم در آزادی کار سختی بود که بتوانند نتیجه را حفظ کنند که خوشبختانه با آن نظمی که تیم داشت خیلی خوب دفاع کردند و  ۳ امتیاز مهم را توانستند بگیرند.

بصیرت درباره اینکه تیم نیروی هوایی  عراق را چطور دیده است، گفت: تیم خوبی بود و اصلا عجله نمی‌کرد و برعکس تیم‌های ما در لیگ زمانی که یک تیم عقب می‌افتد فقط به زیر توپ می‌زند، اما این‌ها تا ۱۰ دقیقه آخر هم داشتند روی زمین بازی می‌کردند و این خودش برای ما  درسی بود که هر لحظه امکان داشت که این تیم گل بزند. البته خوشبختانه  تیم سپاهان خیلی خوب دفاع کرد و ۲، ۳ موقعیت خوب را نیازمند در دقایق آخر توانست مهار کند و ۲ شوت خوب به سمت دروازه سپاهان زدند که نیازمند خوب عمل کرد.

پیشکسوت سپاهان درباره اینکه بازی پایانی با تیم الاتحاد را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: به نظرم آن بازی را همه جوره می‌شود به آن نگاه کرد هم ورزشی و هم سیاسی است. آن ۳ امتیازی که ناجوانمردانه آن‌ها گرفتند فوتبالی نبود و شرایط خاصی دارد. معتقدم سپاهان در آن بازی می‌تواند همه چیز را ثابت کند که این قدرت را دارد. البته ۲ بازیکن سپاهان محروم شدند، اما با این حال نیمکت این تیم خیلی خوب است و فرقی نمی‌کند چه بازیکنی در زمین مسابقه باشد. من جا دارد به مدیریت باشگاه و مورایس تبریک بگویم که خیلی خوب توانستند این تیم را جمع و جور کنند.

او درباره اینکه تیم سپاهان می‌تواند از گروهش صعود کند، گفت: صددرصد، تیم سپاهان می‌تواند صعود کند. سپاهان از لحاظ ساختاری یک تیم حرفه‌ای است به خاطر همین مشکلات روی این تیم تاثیری نمی‌گذارد و شرایطش خیلی خوب شده است و در مسابقات لیگ هم می‌تواند قهرمان شود و این پتانسیل را دارد.

بصیرت گفت: به نظرم رسانه‌ها باید به تیم‌های شهرستانی احترام بگذارند و  واقعا سپاهان یک تیم بین المللی شده است و نمی‌شود تیم شهرستانی بگوییم. واقعا این تیم دارد برای ایران می‌جنگد و از هر نظر باید حمایت شود که بتواند از گروهش صعود کند.

باشگاه خبرنگاران