بازیکن بزرگسال پرسپولیس نگهبان باشگاه شده است/ پتانسیل برد برابر الدحیل را داریم
بازیکن بزرگسال پرسپولیس نگهبان باشگاه شده است/ پتانسیل برد برابر الدحیل را داریم

سامان آقا زمانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس برای مساوی به زمین مسابقه آمده بود و بازی هم خوب شروع کرد و توانست نبض بازی را تا قبل از اخراج بازیکن النصر در اختیار بگیرد. با توجه به اینکه تفکر […]

- بازیکن بزرگسال پرسپولیس نگهبان باشگاه شده است/ پتانسیل برد برابر الدحیل را داریم

سامان آقا زمانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس برای مساوی به زمین مسابقه آمده بود و بازی هم خوب شروع کرد و توانست نبض بازی را تا قبل از اخراج بازیکن النصر در اختیار بگیرد. با توجه به اینکه تفکر سرخپوشان مساوی بود و برای برد به زمین مسابقه نرفته بودند به خاطر همین خیلی محتاطانه بازی کردند. در صورتی که می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. حالا درست است که در ۲، ۳ پست کلیدیمان بازیکنان خوبی نداشتیم که بتوانیم از آن‌ها استفاده بهینه کنیم. در کناره‌ها زمین چه چپ و چه راست خیلی راحت می‌شد از فضای  پشت مدافعان حریف استفاده کرد و به گل رسید، اما متاسفانه علی نعمتی بازیکن رونده‌ای نیست و  در پست تخصصی اش بازی نمی‌کند  و نفوذی نتوانست از آن طرف  کند و از فضایی که نقطه آشیل النصر بود، نتوانست استفاده کند.

آقای درویش! مدیریت بلد نیستید بهتر است بروید

او افزود: ما کماکان مشکل گلزنی را داریم و فوروارد نداریم. من یک انتقاد به درویش دارم. شما که مدیریت بلد نیستی کار را بگذار و برو. آقای درویش! این باشگاه کوچکی نیست و میلیون‌ها آدم زندگی شان با این باشگاه گره خورده است. آقای درویش! شما حتی نمی‌دانید که بازیکن بزرگسال باشگاه پرسپولیس نگهبان این باشگاه شده است. درویش چه جوری دارد مدیریت می‌کند؟ پول در آوردن در باشگاه پرسپولیس خیلی کار آسانی است. ما می‌دانیم با چه شرایطی به این باشگاه آمدید و از آن کسانی که شما را به این باشگاه آوردند درخواست حمایت کنید و به آن‌ها بگویید که پول بدهند.

دست گل محمدی در نیمه دوم بازی با النصر خالی بود 

آقازمانی تصریح کرد: اگر پول نمی‌دهند باید درویش خودش پول در بیاورد و این کوچکترین کاری است که یک مدیرعامل باید انجام بدهد. اگر نمی‌توانید مدیریت کنید یک خداحافظی کنید و بروید. صندلی مدیریت که برای پدرت نیست که به آن چسبیدی. متاسفانه این تیم نمی‌تواند پیشرفت آن چنانی کند با توجه به اینکه کادر فنی هواداران  و بازیکنان خوبی داریم. دست گل محمدی را در نیمه دوم برای تعویض خالی دیدم و کسی روی نیمکت نداشت که بخواهد تعویض کند. بازیکن کلیدی نبود که بخواهد بیاید و کار را در بیاورد  و بازیکن سرما خورده به زمین مسابقه فرستاده شد. کسی که سرما می‌خورد توان بازی کردن ندارد و آدم عادی سرما می‌خورد جان ندارد تا به سرکار خود برود چه برسد بازی سختی در این شرایط انجام بدهد.

رونالدو بازیکن داخل باکس است 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه تیم النصر را چطور دید و رونالدو در بازی محو شده بود، گفت: اکنون در این سطح، رونالدو بازیکن داخل باکس است و باید او را در جلو ببینید و یک موقعیت هم گیرش آمد و چرخید و شانس آوردیم که گل نشد. رونالدو دیگر بازیکنی نیست که از کناره‌ها توپ را بگیرد و به محوطه جریمه برود و از آن استفاده کند. با توجه به ۱۰ نفره شدن تیم حریف، رونالدو عملا از بازی خارج شد، چون نمی‌توانستند آن‌ها به آن فضا بیایند تا به او پاس بدهند. دقت کرده باشید تیم النصر چند سانتر کرد، اما یا خیلی سانتر‌ها بلند و  یا کوتاه بودند و اصلا به او نرسید.

باید بازیکنان  سرزن از دقیقه  ۷۰ به بعد به جلو می رفتند 

او ادامه داد:  به نظرم رونالدو بازیکن مهمی است که در یک صحنه هم می‌توانست به ما گل بزند و زهرش را می‌توانست بریزد. به طور کلی النصر تیم خوبی بود و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدند مطمئنا پرسپولیس کار سخت تری داشت. البته بازیکنان ما خوب بازی را اداره کردند و از فضا‌ها به خوبی استفاده شد، اما در امر گلزنی دقیقه ۷۰ به بعد می‌توانستیم سرزن‌های خود را به جلو ببریم، چون عملا بازیکنان خط جلوی النصر خسته شده بودند.

باید از قدرت سرزنی گولسیانی استفاده می‌کردیم 

آقا زمانی تصریح کرد: ما می‌توانستیم گولسیانی را به جلو ببریم و از قدرت سرزنی اش استفاده کنیم. فوروارد جدید وارد زمین مسابقه شد، اما یک سانتر برای مهاجمان نکردیم. شما وقتی سانتر کنید بازیکنی که سمت دروازه هست به توپ حمله می‌کند، اما بازیکنان النصر خسته شده بودند و توپ‌ها را دفع می‌کردند. سرزنی کار سختی است و ما از این حربه استفاده نکردیم. من توقع داشتم که از دقیقه ۷۰ به بعد فشار حداکثری بگذاریم، زیرا این ۳ امتیاز خیلی می‌توانست به روند صعود ما کمک کند.  

قابلیت برد برابر الدحیل را داریم 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی با الدحیل را چطور می‌بیند، گفت: به نظرم تیم الدحیل دیگر امیدی به صعود ندارد و یک بازی حیثیتی برای این تیم هست و به زمین مسابقه می‌آید تا فقط بازی کند. اگر ما بتوانیم در ۱۰ دقیقه اول بر بازی مسلط شویم به طور حتم می‌توانیم پیروز میدان با تفاضل گل بالا باشیم. من آن بازی را مثبت می‌بینم، به شرطی که همه بازیکنان خود را داشته باشیم و مصدوم و محرومی نداشته باشیم و کسی سرما نخورد. ما قابلیت این را داریم که برنده آن بازی باشیم، اما وقتی از گروهمان صعود کنیم بازی مان سخت‌تر می‌شود و نیاز مبرم به بازیکنان کلیدی در پست دفاع چپ، دفاع راست و فوروارد داریم که از مدیریت بعید می‌دانم که بتواند بازیکن بگیرد.

درویش کوچکترین مسائل مدیریتی هم نمی داند 

او افزود: برایم جالب است ما بازیکن نداریم، اما بازیکن از دست می‌دهیم. چرا عبدی و آل کثیر را از دست دادند؟ واقعا در اینجا هنر و نقش مدیریت را نشان می‌دهد. یک بازیکنی مثل آل کثیر که من با او در نفت تهران بودم در قراردادش باید تنبیه و تشویق می‌گذاشتند و باید برایش تبصره درست می‌کردید تا او بتواند در آنجا  بماند. چرا بازیکنان را راحت از دست دادید؟ شما می‌گویید که عبدی حاشیه داشت و کار نمی‌کرد، به نظرم باید برای او پاداش و تنبیه  در قراردادش می‌گذاشتند و  این کوچکترین مسائل مدیریتی هست که درویش بلد نیست. 

باشگاه خبرنگاران