استانبول شهری است با عجایب گوناگونش همه را شیفته خود می‌کند. در این شهر می‌توانید انواع هیجانات مختلف را تجربه کنید، بناهای تاریخی را ببینید و در انواع سرگرمی‌های مفرح شرکت کنید. مسأله مهم قبل از سفر به استانبول، تعیین محل اقامت است. خوشبختانه تعداد زیادی هتل پنج ستاره در این شهر هستند که […]

 

استانبول شهری است با عجایب گوناگونش همه را شیفته خود می‌کند. در این شهر می‌توانید انواع هیجانات مختلف را تجربه کنید، بناهای تاریخی را ببینید و در انواع سرگرمی‌های مفرح شرکت کنید. مسأله مهم قبل از سفر به استانبول، تعیین محل اقامت است.

خوشبختانه تعداد زیادی هتل پنج ستاره در این شهر هستند که از مهمانان پذیرایی می‌کنند و امکان رزرو آن‌ها از طریق سامانه جامع فلای تودی وجود دارد. اگر به دنبال یک اقامت لاکچری در استانبول هستید، باید هتل‌های پنج ستاره این شهر را به خوبی بشناسید.

هتل گرند جواهر، Grand Cevahir Hotel

یکی از هتل‌های لاکچری و پنج ستاره استانبول، هتل گرند جواهر نام دارد. دو استخر روباز و سرپوشیده و یک باشگاه بدن‌سازی فول تجهیزات، از مهم‌ترین امکانات این هتل هستند. از نظر موقعیت مکانی، این هتل پنج ستاره در نزدیکی مرکز خرید جواهر واقع شده است. اتاق‌های این هتل همگی جادار و بزرگ هستند و در همه آن‌ها فضاهایی همچون میز کار، نشیمن، لوازم آرایشی و بهداشتی و… وجود دارد.

پارکینگ این مجموعه، رایگان است و شما می‌توانید از خدمات کرایه ماشین آن هم استفاده کنید. در این هتل، چندین رستوران وجود دارد که انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را با کیفیت بالا و طعم عالی سرو می‌کنند.

هتل هالیدی این شیشلی، Holiday Inn Şişli

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و باکیفیت استانبول، هتل هالیدی این شیشلی نام دارد که در تکسیم واقع شده است. در این هتل، امکانات متنوعی همچون حمام ترکی سنتی وجود دارد که می‌تواند برای به در کردن خستگی سفر بسیار عالی باشد.

اتاق‌های این هتل بزرگ با دکوراسیون زیبا و همچنین کفپوش چوبی طراحی شده‌اند که حس خوبی به اقامت‌کنندگان می‌دهند. در هتل هالیدی این شیشلی یک استخر وجود دارد که برای کودکان و بزرگ‌سالان طراحی شده است. بنابراین رزرو این هتل از فلای تودی برای سفرهای خانوادگی بسیار ایده‌آل خواهد بود.

مهمانانی که دارای ناتوانی جسمی هستند هم می‌توانند به‌راحتی از خدمات این هتل بهره‌مند شوند. چراکه امکانات خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در این هتل همچنین باشگاه بدن‌سازی، اتاق‌های ماه عسل، اتاق‌های وی‌آی‌پی، کافی شاپ، رستوران، سونا، آرایشگاه و… وجود دارند تا شما نهایت لذت را از اقامت خود ببرید.

هتل دیوان استانبول، Divan Istanbul

هتل دیوان استانبول همچون هتل گرند جواهر یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره این شهر بزرگ برشمرده می‌شود. امکان رزرو این هتل، از اپ و سایت فلای تودی وجود دارد. هتل دیوان استانبول در نزدیکی میدان معروف تکسیم قرار دارد و با دکوراسیون مدرن و جذابی طراحی شده است.

باشگاه بدن‌سازی، استخر سرپوشیده، سونا، تجهیزات باربیکیو، حمام ترکی، تراس و… از جمله امکانات و خدمات این هتل هستند. سرویس‌های ترانسفر فرودگاهی و شهری برای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته شده‌اند. پارکینگ رایگان و اجاره ماشین از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند.

هتل دیوان استانبول

هتل الیسیوم استانبول، The Elysium Istanbul

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک میدان تکسیم استانبول، هتل الیسیوم استانبول است. اتاق‌های این هتل پنج ستاره مجهز به تلویزیون، آشپزخانه کوچک، دستگاه پخش دی وی دی و… هستند. در این هتل، تفریحات متنوعی همچون حمام سنتی، سونا، استخر، خدمات زیبایی و باشگاه بدن‌سازی فراهم شده‌اند. در رستوران‌های این هتل هم انواع غذاهای متنوع مناسب با سلیقه شما سرو می‌شوند.

هتل مرکور استانبول بومونتی، Mercure Istanbul Bomonti

هتل مرکور استانبول بومونتی در مرکز استانبول قرار دارد. اتاق‌های این هتل دارای تراس دوست داشتنی هستند که نمای زیبایی از شهر را نشان می‌دهد. سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل همگی عایق صدا هستند. همچنین اتاق‌ها با دکوراسیون جذابی طراحی شده‌اند و به لوازمی همچون یخچال کوچک، دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز و میز کار مجهز هستند.

امکانات این هتل از جمله باشگاه بدن‌سازی، سونا، جکوزی و استخر شما را به یک اقامت جذاب و به یادماندنی دعوت می‌کنند. پس تردید را کنار بگذارید و همین الان از طریق سایت معتبر فلای تودی بدون واسطه و با قیمت مناسب، هتل مرکور استانبول بومونتی را رزرو کنید.

هتل الیت ورلد استانبول، Elite World Istanbul Hotel

هتل الیت ورلد استانبول یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره در منطقه بیوگلو استانبول است. شما می‌توانید در طول اقامت در این هتل از سونا، صبحانه بوفه باز، اینترنت رایگان، باشگاه بدنسازی و حمام سنتی بهره‌مند شوید. در این هتل برای مسافرین لوازم آرایشی بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.

اتاق‌های این هتل دارای بالکن هستند و نمای زیبایی از شهر را نشان می‌دهند. هتل الیت استانبول دارای یک آرایشگاه است که خدمات زیبایی به مسافرین ارائه می‌دهد. ترانسفر فرودگاهی و شهری از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند.

سی وی کی پارک بسفرس، CVK Park Bosphorus

از دیگر هتل‌های پنج ستاره و جذاب استانبول که می‌توانید از طریق سایت معتبر فلای تودی آن را رزرو کنید، هتل سی وی کی پارک بسفرس نام دارد. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود.

در این هتل علاوه‌بر اتاق‌های مجلل، آپارتمان‌هایی با کلیه امکانات رفاهی برای شما در نظر گرفته شده است. حمام ترکی، باشگاه بدن‌سازی، استخر، کلاس‌های یوگا و… از جمله تفریحات و سرگرمی‌هایی هستند که هتل برای مسافرین خود تدارک دیده است.

هتل بیز جواهر، Biz Cevahir Hotel Istanbul

هتل بیز جواهر یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره استانبول در منطقه گایر تپه است. همانند هتل گرند جواهر، در این هتل تفریحات مختلفی از جمله استخر سرپوشیده، باشگاه بدن‌سازی، سونا، حمام سنتی ترکی برای مسافرین در نظر گرفته شده است. تمامی اتاق‌ها به امکانات رفاهی و لوازم موردنیاز مجهز هستند. در رستوران‌های هتل هم انواع غذاهای باکیفیت، هم به‌صورت منویی و هم به‌صورت بوفه باز سرو می‌شوند.

هتل بیز جواهر

جمع‌بندی

استانبول سرتاسر جاذبه گردشگری و دیدنی است. برای رفاه حال مسافرین هم تعداد زیادی هتل لاکچری و پنج ستاره در این شهر وجود دارد. هرکدام از این هتل‌ها، زیبایی‌های خاص خود را دارند و نهایت تلاش خود را برای رضایت و رفاه مسافرین به کار می‌گیرند. از جمله این هتل‌های پنج ستاره می‌توان به هتل بیز جواهر، هتل گرند جواهر، هتل هالیدی این شیشلی، هتل سی وی کی پارک بسفروس، هتل الیت ورلد استانبول، هتل مرکور استانبول بومونتی، هتل دیوان استانبول و هتل الیسیوم اشاره کرد. امکان رزرو همه این هتل‌ها از طریق وبسایت رسمی و اپلیکیشن فلای تودی فراهم است.

 

منبع خبر: رکنـا