حمیدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، در خصوص نحوه نظارت بر فعالیت عطاری‌ها اظهار کرد: همکاران ما از لحاظ بهداشتی بر این عطاری‌ها نظارت دارند. وی افزود: ما به صورت سالیانه ۲ الی سه بار برای بازدید عطاری ها در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه اقدام می‌کنیم. سرپرست اداره طبیعی، سنتی و […]

- ١٠ درصد عطاری‌های کرمانشاه متخلف شناسایی شدند

حمیدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، در خصوص نحوه نظارت بر فعالیت عطاری‌ها اظهار کرد: همکاران ما از لحاظ بهداشتی بر این عطاری‌ها نظارت دارند.

وی افزود: ما به صورت سالیانه ۲ الی سه بار برای بازدید عطاری ها در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه اقدام می‌کنیم.

سرپرست اداره طبیعی، سنتی و مکمل غذا و دارو کرمانشاه تصریح کرد: همشهریان گرامی در صورت دیدن هرگونه تخلف و فروش داروهای غیرمجاز در عطاری‌ها با شماره تماس ٣۴٢٧٨۵۴١ تماس حاصل کنند.

وی درباره برخورد با عطاری‌های متخلف، گفت: اگر تخلف آن‌ها جزئی باشد نخست اخطار می‌گیرند و در صورت تکرار تخلفاتی از قبیل «توزیع مواد مخدر و روان گردان» برایشان تشکیل پرونده می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: میزان جرائمی که برای این متخلفان در نظر می‌گیرند بسته به جرائم مرتکب شده و نظر دادگاه است.

ناصری عنوان کرد: عطاری ها موظف‌ به فروش داروهای گیاهی هستند و در بین عطاری‌های فعال در کرمانشاه حدود ۱۰ درصد تا به حال متخلف شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: توصیه ما به مردم این است که در صورت نیاز به داروهای گیاهی حتما به مراکز مجاز و برای طبابت نیز به سلامت کده ها مراجعه کنند.

منبع: خبـرآنلاین