خط حمله آتشین‌ النصر مقابل پرسپولیس ناکام ماند
خط حمله آتشین‌ النصر مقابل پرسپولیس ناکام ماند

ورزش سه نوشت: پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه اول پارک ریاض مقابل النصر قرار گرفت که این تیم از پنج بازیکن سرشناس خارجی در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کرد که رونالدو و مانه پرآوازه‌ترین آن‌ها بودند. النصر این فصل از نظر هجومی آمار فوق‌العاده‌ای داشته و طی ۲۰ بازی رسمی گذشته شکست‌ناپذیر بوده و تنها […]

- خط حمله آتشین‌ النصر مقابل پرسپولیس ناکام ماند

ورزش سه نوشت: پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه اول پارک ریاض مقابل النصر قرار گرفت که این تیم از پنج بازیکن سرشناس خارجی در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کرد که رونالدو و مانه پرآوازه‌ترین آن‌ها بودند.

النصر این فصل از نظر هجومی آمار فوق‌العاده‌ای داشته و طی ۲۰ بازی رسمی گذشته شکست‌ناپذیر بوده و تنها دو بار متوقف شده که یکی از این تساوی‌ها مقابل پرسپولیس بوده است.

نکته جالب اینکه النصر پیش از تقابل با پرسپولیس در خانه، طی ۱۹ بازی قبلی ۶۰ گل زده بود و برای اولین‌بار بعد از ۱۹ مسابقه متوالی، این تیم عربستانی در امر گلزنی ناتوان بود.

این اتفاق در روزی رقم خورد که پرسپولیس نسبت به بازی رفت خودباوری بیشتری داشت و حتی می‌توانست دروازه یاران رونالدو را نیز فرو بریزد. با این حال ثبت کلین‌شیت مقابل این خط حمله زهردار بدون شک یکی از مهم‌ترین کلین‌شیت‌های فصل علیرضا بیرانوند و خط دفاعی پرسپولیس بود. آن‌ها برای کسب حداقل امتیاز در ریاض آمار فوق‌العاده نصراوی‌ها را خراب کردند.

منبع: اطلاعات انلاین