محسن رضایی از دفتر رهبری گله داشت/ انتقاد به اظهارات خاتمی ادامه دارد
محسن رضایی از دفتر رهبری گله داشت/ انتقاد به اظهارات خاتمی ادامه دارد

در بخشی از خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی آمده: آقای محسن رضایی از اینکه دفتر رهبری، به تقاضای ملاقات او بعد از گذشت دو ماه، ترتیب اثر نداده‌اند، گله داشت. خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز هشتم آذر در مورد ملاقات با محسن […]

در بخشی از خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی آمده: آقای محسن رضایی از اینکه دفتر رهبری، به تقاضای ملاقات او بعد از گذشت دو ماه، ترتیب اثر نداده‌اند، گله داشت.

محسن رضایی از دفتر رهبری گله داشت/ انتقاد به اظهارات خاتمی ادامه دارد

خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز هشتم آذر در مورد ملاقات با محسن رضایی و ادامه انتقاد برخی رسانه‌های راست از خاتمی نوشته‌ است.

آقای آل‌احمد، از مبارزان قبل از انقلاب آمد و برای مسکن فرزندش استمداد کرد و از وضع اقتصادی‌ کشور، اظهار ناراحتی‌ کرد. نماینده سابق ایلام آمد. از اینکه طرح‌های دولت سازندگی، سدها و راه‌ها و صنایع و … در ایلام راکد شده، ابراز تأسف‌کرد. از آقای [محسن] نوربخش، [رئیس‌کل بانک مرکزی] گله داشت که او را از مسئولیت گزینش بانک مرکزی، برکنارکرده است. آقای محسن رضایی، [دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام] آمد. از اینکه دفتر رهبری، به تقاضای ملاقات او و آقایان [علی] شمخانی و [علی] لاریجانی، بعد از گذشت دو ماه، ترتیب اثر نداده‌اند، گله داشت. به فکر افتاده که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشود، ولی هنوز مردد است.

انتقاد به اظهارات آقای [سیدمحمد] خاتمی درخصوص [اصول نقض‌شدۀ] قانون اساسی، در رسانه‌ها ادامه دارد و اظهارات آقای هاشمی‌شاهرودی، [رئیس قوه‌قضائیه] را هم به جواب به اظهارات آقای خاتمی حمل‌کرده‌اند و خارجی‌ها هم دامن می‌زنند.

مسئولان اجرایی ایالت فلوریدا گفته‌اندکه [جرج دبلیو] بوش، [نامزد حزب جمهوریخواه] با ۵۳۷ رأی بیشتر، از اَل‌گور، [نامزد حزب دموکرات]، برنده انتخابات فلوریدا است، ولی اَل‌گور و دموکرات‌ها نپذیرفته‌اند و به دادگاه عالی شکایت کرده‌اند و بوش، خواستار تحویل اتاق قدرت شده است، ولی [بیل] کلینتون، [رئیس‌جمهورآمریکا]، تحویل‌نداده و گفته‌که باید نتایج انتخابات، قطعی شود.

منبع: اطلاعات انلاین