مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم پرسپولیسی‌ها برابر النصر خوب بازی کردند و مستحق مساوی در این بازی نبودند و می‌توانستند برنده بازی شوند، اما مساوی هم بهتر از باخت بود. آن موقع ناامید بودند، اما اکنون […]

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم پرسپولیسی‌ها برابر النصر خوب بازی کردند و مستحق مساوی در این بازی نبودند و می‌توانستند برنده بازی شوند، اما مساوی هم بهتر از باخت بود. آن موقع ناامید بودند، اما اکنون هنوز هم امید دارند. من فکر می‌کنم  سرخپوشان محکوم به برد برابر الدحیل هستند و باید این بازی را در استادیوم آزادی پیروز شوند که با حضور هواداران این اتفاق رخ می‌دهد.

او افزود: امیدوارم همه چیز وفق مراد باشد و پرسپولیس  با برد برابر الدحیل بتواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، چون حیف است که این تیم نتواند از مرحله گروهی بالا بیاید.

پرسپولیس استحقاق برد برابر النصر را داشت 

کرمانی مقدم درباره اینکه تیم النصر با ستارگانی همانند رونالدو نتوانست پرسپولیس را شکست بدهد، گفت: من فکر می‌کنم به جز موقعیتی که رونالدو داشت، تیم النصر موقعیت دیگری در این بازی نداشت. واقعا پرسپولیس در این دیدار حساب شده بازی کرد و ۴، ۵ موقعیت خوب در این بازی داشت و‌ای کاش یکی از موقعیت‌ها به گل تبدیل می‌شد و بازی را برنده می‌شدند. من فکر می‌کنم پرسپولیس خیلی سرتر از النصر بود و استحقاق برد را داشت.

متاسفانه پرسپولیس یک مهاجم تمام کننده ندارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه این تیم در گلزنی مشکل دارد و مهاجمان این تیم موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کنند، گفت: ما خیلی وقت است، می‌گوییم  که پرسپولیس نیاز به یک گلزن دارد، اما متاسفانه اکنون یک فوروارد تمام کننده ندارد. نبیل باهویی هم به مانند بازیکنان خارجی قبل است و واقعا مهاجم بی خطری نشان داد و به درد نمی‌خورد. ما در خط حمله خیلی مشکل داریم و اگر گلزن در جلو داشتیم حتی می‌توانستیم در بازی با النصر گل بزنیم. علاوه بر این، در مسابقات لیگ هم به مشکل برمی خوریم.

پرسپولیس در صورت برد برابر الدحیل سوء امیدی برای صعود دارد 

او درباره ارزیابی اش از  بازی پرسپولیس برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: الدحیل تیم خوبی است و شما نگاه نکنید که پرسپولیس در قطر یک بر هیچ حریف خود را شکست داده است. اول ما باید این بازی را ببریم و بعد از آن به تعداد گل زیاد فکر کنیم. این تیم قطری آن قدر ضعیف نیست که پرسپولیس  گل به این تیم بزند و مطمئنا بازی سختی سرخپوشان دارند. به نظرم اگر پرسپولیس این بازی را پیروز شود یک سوء امیدی وجود دارد.

من امیدوار به صعود پرسپولیس هستم 

کرمانی مقدم درباره اینکه شانس پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را چقدر می‌داند، گفت: من که همیشه امیدوار هستم و پارسال که پرسپولیس ۷ بازی داشت و رتبه سوم را در اختیار داشت، گفتم که هیچ چیزی تمام نشده است و پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود که همین اتفاق هم رخ داد. اگر خدا بخواهد و همه چیز دست به دست بدهد پرسپولیس می‌تواند از گروهش بالا بیاید.

حمایت تماشاگران خیلی تاثیرگذار است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه حضور تماشاگران را در این بازی چطور می‌بیند، گفت: به نظرم حضور تماشاگران در این بازی خیلی تاثیر دارد و انرژی و روحیه به بازیکنان می‌دهد و آن‌ها می‌توانند تلاش بیشتری کنند و واقعا حمایت هواداران تاثیرگذار است.

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و الدحیل قطر گفت: من فکر می‌کنم با اختلاف ۲ گل این بازی را پیروز می‌شویم.  

باشگاه خبرنگاران