بازی پرسپولیس و الدحیل حکم مرگ و زندگی دارد/ بازگشت برانکو شیطنت رسانه‌ای است
بازی پرسپولیس و الدحیل حکم مرگ و زندگی دارد/ بازگشت برانکو شیطنت رسانه‌ای است

محمود شافعی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در بازی با تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ناکامی رونالدو مقابل پرسپولیس را شاهد بودیم که او خیلی تلاش کرد تا گل بزند، اما ناموفق بود. به نظرم پرسپولیس یکی از بازی‌های خوبش را در خارج از خانه انجام داد و اگر […]

- بازی پرسپولیس و الدحیل حکم مرگ و زندگی دارد/ بازگشت برانکو شیطنت رسانه‌ای است

محمود شافعی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در بازی با تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ناکامی رونالدو مقابل پرسپولیس را شاهد بودیم که او خیلی تلاش کرد تا گل بزند، اما ناموفق بود. به نظرم پرسپولیس یکی از بازی‌های خوبش را در خارج از خانه انجام داد و اگر یک مقدار بازیکنان دقت می‌کردند در نهایت می‌توانستند به برتری برسند که این اتفاق برای پرسپولیس خوب بود و می‌توانست صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند.

پرسپولیس بدون مهاجم گلزن در ادامه بازی ها به مشکل می خورد 

شافعی درباره  اینکه پرسپولیس موقعیت‌های زیاد گلزنی برابر تیم النصر داشت، اما نتوانست گل بزند، گفت:  تا زمانی که تیم پرسپولیس در باکس حریف فوروارد گلزن هم سطح لوکادیا در نیم فصل نگیرد به طور حتم در ادامه بازی‌ها و مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا کارش سخت می‌شود. سرخپوشان یک بازیکنی می‌خواهند که  در محوطه ۱۸ قدم حریف بتواند توپ‌های مرده هم تبدیل به گل کند.

بازی با الدحیل برای پرسپولیس خیلی اهمیت دارد

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بازی با الدحیل در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا را چطور می‌بیند، گفت: این بازی حکم مرگ و زندگی دارد و برای پرسپولیس این دیدار مهم است. ضمن اینکه تیم پرسپولیس ۲ تعقیب کننده در کنارش دارد که این نشان می‌دهد که حساسیت بازی بالا است. به نظرم اگر سرخپوشان نصف بازی با النصر را جلوی الدحیل انجام بدهند و با ۵۰ درصد آمادگی می‌توانند تیم الدحیل را شکست بدهند. پرسپولیس در زمین حریف توانسته پیروز شود و بازیکنان نیروی مضاعفی دارند و جلوی النصر هم خوب بازی کردند و این موضوع در بازی با الدحیل تاثیرمی گذارد.

 سه شنبه روز خاص برای پرسپولیس می شود 

او درباره اینکه حضور تماشاگران در بازی با الدحیل می‌تواند تاثیرگذار باشد، بیان کرد: صددرصد، بیش از نیم قرن از حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه‌ها می‌گذرد و نشان می‌دهد صاحبان اصلی باشگاه برای موفقیت تیم خود اتحاد دارند. همچنین  فکر می‌کنم روز سه شنبه یک روز خاص برای پرسپولیس می‌شود که با صعود به مرحله بعدی با حضور هواداران جشن بگیرند و دلشان شاد شود.

سرنوشت بازی در دست پرسپولیس است 

شافعی درباره اینکه شانس پرسپولیس را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا چقدر می‌داند، گفت: من فکر می‌کنم سرنوشت بازی در دست خودش است. زمانی که یک تیم به مرحله‌ای می‌رسد که بازی در خانه خودش هست و قبلا حریف خودش را در زمینش شکست داده است، دیگر در خانه خود تدابیر و تاکتیک‌ها در اختیار خودش است. اگر بازیکنان بتوانند دستورات تاکتیکی سرمربی را اجرا کنند، در آن صورت می‌توانند با حضور تماشاگران پیروز شوند. شرایط ۲ تیم مساوی نیست و تیم الدحیل شانس صعود ندارد، مگر اینکه شگفتی خلق کند و بازی را برنده شود و انتقام بازی رفت را بگیرد. به نظرم در حالت عادی همه چیز در اختیار پرسپولیس است.

پرسپولیس با ثبات ترین کادر فنی را دارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره تمایل برانکو برای بازگشت به پرسپولیس در روحیه کادر فنی تاثیر می‌گذارد، گفت: من فکر می‌کنم این بحث رسانه‌ای است که شیطنت می‌کنند و می‌خواهند کادر فنی پرسپولیس را تخریب کنند. به نظرم اکنون پرسپولیس باثبات‌ترین کادر فنی را در این چند ساله داشته  و این ثبات باعث ۳ دوره قهرمانی و ۲ دوره حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا شده است. این‌ها نشان می‌دهد که اعتماد کادر فنی به بازیکنان زیاد و تاثیرگذار بوده است.

او در پایان خاطر نشان کرد: اگر بخواهد چنین اتفاقی برای پرسپولیس رخ بدهد و به چالش کشیدن، شرایط  خوبی را برای این تیم  به وجود نمی‌آورد. فکر می‌کنم همه چیز نرمال و طبیعی است و کادر فنی دارد کار خود را انجام می‌دهد و هر عنوان و جامی را پرسپولیس کسب کرده است و دیگر چیز خاصی نیست که بخواهیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران