به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی اسدبگی رییس پلیس آگاهی استان همدان روز پنجشنبه افزود: این سرقت با همکاری یکی از بستگان این پیرزن صورت گرفته بود که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار ۲ همدست خود برای سرقت از این منزل داده بودند. وی بیان کرد: روز حادثه، ۲ سارق با علم به اینکه درب منزل […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی اسدبگی رییس پلیس آگاهی استان همدان روز پنجشنبه افزود: این سرقت با همکاری یکی از بستگان این پیرزن صورت گرفته بود که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار ۲ همدست خود برای سرقت از این منزل داده بودند.

وی بیان کرد: روز حادثه، ۲ سارق با علم به اینکه درب منزل این پیرزن بسته نیست وارد خانه او شده و نفر سوم که از بستگان مالباخته است داخل خودرو منتظر همدستانش ماند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: سارقان دست و پا و دهان پیرزن را بسته و ۱۴ حلقه النگوی طلای او را به سرقت بردند و از محل متواری شدند.

سرهنگ اسدبگی اظهار کرد: پس از گزارش این پرونده به پلیس آگاهی، کارآگاهان زبده دایره سرقت با یک کار اطلاعاتی منسجم و علمی، سارقان را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: سارقان در سه عملیات جداگانه در بلوار بعثت و شهرک الوند شهر همدان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان با بیان اینکه صحنه سرقت با حضور متهمان بازسازی شد افزود: طلاهای مسروقه کشف و به مالباخته بازگرداند شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

سرهنگ اسدبگی به شهروندان توصیه کرد: حین خروج از منزل از بسته بودن درهای منزل مسکونی اطمینان حاصل کنند چرا که یکی از علل بروز این زورگیری، باز بودن در و ورود آسان سارقان به منزل مالباخته بوده است.

وی تاکید کرد: تجهیز منزل مسکونی به دوربین مداربسته، سیستم هشدار، حفاظ فیزیکی، درب آکاردیونی و قفل آژیردار و درب ضد سرقت حتی در مناطق حاشیه ای شهر ضروری است.

منبع خبر: رکنـا