به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی افزایش سرقت محتویات خودرو در محله چیتگر و اطراف دریاچه چیتگر دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند. وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی افزایش سرقت محتویات خودرو در محله چیتگر و اطراف دریاچه چیتگر دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و بررسی های انتظامی، هویت متهمان را شناسایی کردند افزود: روز گذشته ماموران با اخذ حکم ورود به منزل وارد مخفیگاه متهمان شده و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات سرقت کشف شد و متهمان در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت تجهیزات و لوازم خودرو در محله چیتگر اعتراف و اظهار داشتند پس از سرقت، لوازم مسروقه را داخل کیسه های بزرگ پنهان کرده تا ماموران به آنها شک نکنند.

سرهنگ موسوی در پایان بیان کرد: متهمان به ۱۵ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع خبر: رکنـا