به گزارش زیرنویس ازآذربایجان‌ غربی ؛با دعوت سرلشگر دلیر فرزنده زبیر الزیباری  فرمانده مرزبان ی منطقه یکم دولت عراق ، سردار محمد احمدی فرمانده مرزبان  آذربایجان غربی به همراه هیئتی  و اعضاء اصلی  ملاقات مرزی با انجام تشریفات دولت عراق وارد منطقه چومان شد . در این جلسه به موضوعاتی مانند نحوه تعامل همکاری و […]

به گزارش زیرنویس ازآذربایجان‌ غربی ؛با دعوت سرلشگر دلیر فرزنده زبیر الزیباری  فرمانده مرزبان ی منطقه یکم دولت عراق ، سردار محمد احمدی فرمانده مرزبان  آذربایجان غربی به همراه هیئتی  و اعضاء اصلی  ملاقات مرزی با انجام تشریفات دولت عراق وارد منطقه چومان شد .

در این جلسه به موضوعاتی مانند نحوه تعامل همکاری و اقدامات مشترک برای ایجاد امنیت پایدار در مرزهای دو کشور مفصل، بحث و گفت‌وگو شد.

سردار محمد احمدی اظهارداشت : تعامل و همکاری‌های بیشتر ما سبب برقراری امنیت در مرزهای مشترک دو کشور می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این نشست سبب شود که مردم در نوارهای مرزی به بهترین نحو زندگی و احساس امنیت و آرامش کنند و بهتر از قبل در خدمت مرزهای هر دو کشور باشیم.

شایان ذکر در این دیدار در خصوص بازگشایی معابر و بازارچه های غیر رسمی بحث و تبادل نظر گردید و طرف عراقی خواستار توافق دو طرف در این خصوص از مرکز را شدند.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

منبع خبر: رکنـا