شروع جذب بازیکن قبل از انتخاب سرمربی استقلال
شروع جذب بازیکن قبل از انتخاب سرمربی استقلال

، مدیران باشگاه استقلال بعد از صحبت با چند گزینه، جواد نکونام را از چند روز پیش به عنوان سرمربی برگزیده بودند اما او برای حضور روی نیمکت آبی‌ها نیازمند کسب مجوزهای لازم از برخی نهادها بود. از این رو پروسه انتخاب طولانی کمی طولانی‌تر شد.

شروع جذب بازیکن قبل از انتخاب سرمربی استقلال

به گزارش “ورزش سه”، مدیران باشگاه استقلال بعد از صحبت با چند گزینه، جواد نکونام را از چند روز پیش به عنوان سرمربی برگزیده بودند اما او برای حضور روی نیمکت آبی‌ها نیازمند کسب مجوزهای لازم از برخی نهادها بود. از این رو پروسه انتخاب طولانی کمی طولانی‌تر شد.

با این حال با توجه به اصراری که مدیریت استقلال روی استخدام نکونام داشتند، از این مربی مطرح لیست خرید بازیکن گرفته بودند و حتی درباره برخی نفرات گفته می‌شود که صحبت‌های اولیه با آن‌ها صورت گرفته است.

استقلالی‌ها برای آنکه وقت را هدر ندهند و از رقبای خود عقب نمانند، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی را با نظر مستقیم نکونام حتی قبل از حل مشکل او شروع کرده بودند. حتی ظاهرا نکونام شخصا هم با برخی نفرات مد نظرش صحبت‌هایی از قبل کرده است.

با این تفاسیر احتمالا به زودی شاهد عقد قرارداد بازیکنان جدید با استقلال باشیم تا در اسرع وقت تمرینات شروع شود و آبی‌ها برای حضور در لیگ بیست و سوم آماده شوند.

منبع:ورزش ۳

  • منبع خبر : ورزش 3