با وجود تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، تمرینات استقلال به مانند روزهای قبل در حال برگزاری است و آبی‌های پایتخت خود را برای دو مسابقه فوق العاده حساس برابر فولاد و پرسپولیس آماده می‌کنند. جلسه تمرینی امروز آبی پوشان با حضور یکی از بازیکنان سابق این تیم همراه بود. آتیلا حجازی بازیکن اسبق استقلال و فرزند […]

- آخر فصل جشن قهرمانی استقلال را برگزار می‌کنیم

 با وجود تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، تمرینات استقلال به مانند روزهای قبل در حال برگزاری است و آبی‌های پایتخت خود را برای دو مسابقه فوق العاده حساس برابر فولاد و پرسپولیس آماده می‌کنند.

جلسه تمرینی امروز آبی پوشان با حضور یکی از بازیکنان سابق این تیم همراه بود. آتیلا حجازی بازیکن اسبق استقلال و فرزند زنده یاد ناصر حجازی، امروز میهمان ویژه تمرین شاگردان نکونام بود.

آتیلا که خود سابقه حضور در این تیم و بستن بازوبند کاپیتانی را دارد، صحبت کوتاهی در جمع مربیان و بازیکنان استقلال داشت و برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

او گفت: من به نکونام هم گفتم که شما خودتان تنها هستید، شما باید عصای دست آقا جواد و بقیه باشید چون امسال هیچکس غیر از خودتان نمی‌تواند به خودتان کمک کند.

حجازی ادامه داد: شما یک تیم تنها هستید اما به حدی توانایی دارید که مسلما می‌توانید موفق شوید. شما یک کادرفنی بسیار خوب دارید که کم پیش می‌آید چنین کادرفنی خوب و یکدست در تیمی باشد. حیف است که این تیم با این بازیکنان باتجربه و جوان نتیجه نگیرد.

فرزند اسطوره استقلال در پایان اضافه کرد: برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ان‌شاءالله که موفق باشید و مطمئنم در آخر سال جشن قهرمانی را همه با هم خواهیم گرفت.

منبع: خبـر ورزشی