به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهرداد بهرامی صبح پنجشنبه در شورای اداری شهرستان بن، اظهار کرد: حرکتی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شده تا مسائل و مشکلات استان را حل کند. وی افزود: بعد از دهه‌ها بلاتکلیفی، فاضلاب شهرستان بن تعیین تکلیف شد و تا حدی پیشرفت داشته است، از مسؤولان استانی درخواست داریم […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهرداد بهرامی صبح پنجشنبه در شورای اداری شهرستان بن، اظهار کرد: حرکتی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شده تا مسائل و مشکلات استان را حل کند.

وی افزود: بعد از دهه‌ها بلاتکلیفی، فاضلاب شهرستان بن تعیین تکلیف شد و تا حدی پیشرفت داشته است، از مسؤولان استانی درخواست داریم تا اعتبار این طرح را به صورت کامل تخصیص دهند تا این دغدغه از لیست مطالبات شهرستان حذف شود.

امام جمعه شهرستان بن ادامه داد: شهرستان بن همجوار استان اصفهان است، وقتی یک فرد روستایی از این شهرستان به استان همجوار رفت و آمد می‌کند تفاوت‌ها را با تمام وجود حس می‌کند.

بهرامی عنوان کرد: گاهی شاید لازم باشد مناطق مرزی با استان‌های چون اصفهان توسعه یافته شود تا مردم امیدوار شوند.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت، تبعیض و بی عدالتی در مناطق مرزی چهارمحال و بختیاری با استان‌های همجوار این استان محسوس‌تر است.

امام جمعه شهرستان بن اضافه کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری در دو دوره رأی بالای ۹۰ درصد به رئیس جمهور دادند، مردم این استان با بی مهری مواجه شده‌اند و از این دولت توقع جبران و بهبود اوضاع دارند.

بهرامی بیان کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری باید به صورت ویژه بابت اتفاقاتی که باید در شهرستان بن رخ می‌داد و نداد و مسائلی که باید حل می‌شد و نشد، دلجویی کند.

وی تاکید کرد: شهرستان بن هم در مسائل فرهنگی و مذهبی اقدامات بسیار خوبی ازجمله تولید محتوی، مراسم‌های پُرشو ر بزرگ و… انجام داده است، اما مکان مناسبی برای برگزاری این گونه رخدادها در شهرستان وجود ندارد.

امام جمعه شهرستان بن تصریح کرد: قرار بود فرهنگسرایی در شهر بن احداث شود که هنوز در مرحله دیوارچینی است، سالن آمفی تئاتر این شهر تنها گنجایش ۳۵۰ نفر را دارد که در حد و اندازه شهرستان نیست.

بهرامی یادآور شد: عمر برخی از طرح‌های عمرانی در شهرستان بن به بیش از ۱۰ سال رسیده است، برخی ادارات در این شهرستان هنوز در سطح نمایندگی است و این مهم باید سریع‌تر حل شود.

وی اظهار داشت: یک بخشی از ورودی‌های شهرستان بن از سمت استان اصفهان است، این ورودی‌ها نمایانگر وضعیت چهارمحال و بختیاری و آبروی استان است که باید در شرایط مناسبی باشند.

امام جمعه شهرستان بن افزود: در دولت سیزدهم به دلیل نگاهی که رئیس جمهور دارد توقع به جای مردم بالا رفت، لذا انتظار داریم مسؤولان عاقلانه‌تر مسائل را دنبال کنند، پیگیری‌ها واقعی‌تر باشد، حل معضلات اتفاق بیفتد.

بهرامی ادامه داد: اگر بخشی از صنعت صنایع دستی در شهرستان بن رونق می‌گرفت بخشی از مشکلات بیکاری مردم این استان حل می‌شد.

منبع: مـهر