استقلال در تابستان سال ۱۳۹۲ یک بازیکن اروپایی به نام گوران لاوره را جذب کرد تا خودش را تقویت کند اما حضورش در جمع آبی‌پوشان کاملا ناموفق بود و نتوانست ثمری داشته باشد به همین خاطر خیلی زود از این تیم جدا شد ولی پس از جدایی ادعاهای دیگری را مطرح کرد که کاملا غیرفوتبالی […]

- قلعه‌نویی نمی‌تواند محبوبیت مجیدی را تحمل کند

استقلال در تابستان سال ۱۳۹۲ یک بازیکن اروپایی به نام گوران لاوره را جذب کرد تا خودش را تقویت کند اما حضورش در جمع آبی‌پوشان کاملا ناموفق بود و نتوانست ثمری داشته باشد به همین خاطر خیلی زود از این تیم جدا شد ولی پس از جدایی ادعاهای دیگری را مطرح کرد که کاملا غیرفوتبالی بود!

گوران لاوره طی مصاحبه‌ای که نهم آذر ماه سال ۱۳۹۲ به تیتر اول زیرنویس تبدیل شد، از امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال به خاطر بازی ندادن و اعتماد نکردن به خودش حسابی انتقاد کرد و مدعی شد این مربی نمی‌توانست محبوبیت فوق‌العاده زیاد فرهاد مجیدی روی سکوهای ورزشگاه را تحمل کند! او همچنین تاکید داشت اگر موقعیت برایش فراهم می‌شد، قطعا می‌توانست در استقلال توانایی‌هایش را بروز بدهد. البته نکته قابل تامل اینجاست که گوران لاوره حتی پس از ترک ایران هم نتوانست نمایش مطلوبی در تیم‌های دیگر داشته باشد و از قرار معلوم این روزها دوران بازنشستگی خودش را در زاگرب سپری می‌کند.

منبع: خبـر ورزشی