استقلال برای اولین بار در یک دهه اخیر بهترین شروع فصل در کسب نتایج درخشان را داشته و پر واضح است که از رقیبان گرفته تا دشمنان قسم‌خورده این تیم از این استارت قدرتمند دچار دلهره و اضطراب شده باشند. شاید اگر آبی‌پوشان در هفته‌های پایانی به صدر جدول می‌رسیدند این مقدار بار فشار را […]

- کلوب| کار سخت استقلال برای قهرمانی در این فصل

استقلال برای اولین بار در یک دهه اخیر بهترین شروع فصل در کسب نتایج درخشان را داشته و پر واضح است که از رقیبان گرفته تا دشمنان قسم‌خورده این تیم از این استارت قدرتمند دچار دلهره و اضطراب شده باشند. شاید اگر آبی‌پوشان در هفته‌های پایانی به صدر جدول می‌رسیدند این مقدار بار فشار را تحمل نمی‌کرند و کارشان برای رسیدن به قهرمانی آسان‌تر بود، اما وقتی برای اولین بار یک شروع فصل قدرتمند و فوق‌العاده را تجربه کردند با یک فشار سنگین‌تر مواجه شده‌اند؛ فشاری که نشان می‌دهد کار استقلال برای رسیدن به قهرمانی چقدر سخت‌تر از همیشه است.

صدرنشینی در هفته‌های اول و تداوم آن تا نیم‌فصل و فاصله گرفتن بیشتر از دیگر تیم‌های تعقیب‌کننده یک زنگ خطر جدی و ترسناک برای رقبا است؛ رقیبانی مثل پرسپولیس که می‌خواهد رکورد فصل‌های گذشته خود را تکرار کند یا سپاهان که می‌خواهد پس از سال‌ها دوباره قهرمان شود.

آبی‌پوشان تهرانی اگر می‌خواهند همچنان در صدر باقی بمانند و آن را تا نیم‌فصل و حتی تا نیم‌فصل دوم همچنان ادامه دهند باید مواظب باشند؛ هم مواظب اتفاقات درون‌تیمی خود و هم اتفاقات بیرونی که می‌تواند تمام زحمات تیم درون زمین را برباد و مثل یک ویروس برای صدرنشین مشکل ایجاد کنند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی