کارشکنی انگلیسی‌ها؛ ورزشکاران ایران از اعزام جا ماندند!
کارشکنی انگلیسی‌ها؛ ورزشکاران ایران از اعزام جا ماندند!

فینال مسابقات گرندپری منچستر در حالی ۲۴ ساعت دیگر به میزبانی کشور انگلیس آغاز خواهد شد که میزبان با کارشکنی‌های خود مانع حضور هوگوپوشان ایرانی در این رقابت‌ها شده است. فارس نوشت: فینال مسابقات گرندپری تکواندو در حالی طی روز‌های ۱۱ و ۱۲ آذرماه به میزبانی کشور انگلیس و در شهر منچستر برگزار خواهد شد که […]

فینال مسابقات گرندپری منچستر در حالی ۲۴ ساعت دیگر به میزبانی کشور انگلیس آغاز خواهد شد که میزبان با کارشکنی‌های خود مانع حضور هوگوپوشان ایرانی در این رقابت‌ها شده است.

کارشکنی انگلیسی‌ها؛ ورزشکاران ایران از اعزام جا ماندند!

فارس نوشت: فینال مسابقات گرندپری تکواندو در حالی طی روز‌های ۱۱ و ۱۲ آذرماه به میزبانی کشور انگلیس و در شهر منچستر برگزار خواهد شد که تیم ملی تکواندوی ایران قرار بود با ترکیب ۵ تکواندوکار در فینال این مسابقات حضور پیدا کند، اما در ۲۴ ساعت مانده به آغاز این رقابت‌ها روادید ملی‌پوشان ایرانی صادر نشد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان که روایداد حضور در کشور انگلیس همراه با تیم ملی پاراتکواندو اعزامی به منچستر را دریافت کرده بود، از سفر به انگلیس انصراف داد و تا امروز (پنجشنبه) در تهران پیگیر بود تا شاید مشکل صدور روادید ملی‌پوشان حل شود و تیم ملی ایران راهی فینال گرندپری شود، اما ظاهرا خبری از صدور روادید ۵ ملی‌پوش ایرانی نیست و با این حساب با توجه به زمان باقیمانده به آغاز مسابقات فینال گرندپری، اعزام تیم ملی تکواندو به منچستر لغو خواهد شد.

البته این کارشکنی‌های انگلیسی‌ها برای چندمین بار است که رخ داده و حتی سال ۲۰۱۹ که انگلیس میزبان مسابقات قهرمانی جهان بود نیز روادید حضور ملی‌پوشان در مسابقات جهانی صادر نشد، ضمن اینکه سال گذشته نیز در فینال مسابقات گرندپری به ملی‌پوشان ایرانی روادید ندادند و در واقع این سومین بار است که انگلیسی‌ها به این شکل کارشکنی می‌کند.

لازم به ذکر است قرار بود مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری، ابوالفضل زندی در بخش مردان، مبینا نعمت زاده، ناهید کیانی در بخش دختران نفرات اعزامی به این رقابت‌ها باشند.

منبع: اطلاعات انلاین