صعود لیورپول و رم به دور بعدی لیگ اروپا قطعی شد
صعود لیورپول و رم به دور بعدی لیگ اروپا قطعی شد

در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ اروپا، پنجشنبه شب چند دیدار همزمان برگزار شد و در مهمترین بازیها، تیم‌های لیورپول و رم حریفانشان را شکست دادند. در گروه E تیم لیورپول میزبان لاسک اتریش بود که با چهار گل به پیروزی رسید. لوئیز دیاز، کودی خاکپو (۲ بار) و محمد صلاح برای لیورپول گلزنی کردند. […]

- صعود لیورپول و رم به دور بعدی لیگ اروپا قطعی شد

در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ اروپا، پنجشنبه شب چند دیدار همزمان برگزار شد و در مهمترین بازیها، تیم‌های لیورپول و رم حریفانشان را شکست دادند.

در گروه E تیم لیورپول میزبان لاسک اتریش بود که با چهار گل به پیروزی رسید. لوئیز دیاز، کودی خاکپو (۲ بار) و محمد صلاح برای لیورپول گلزنی کردند. شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و صدرنشینشان را در این گروه قطعی کردند.

در گروه G هم تیم رم مهمان سروت سوئیس بود که با تساوی یک بر یک متوقف شد. تک گل رم را روملو لوکاکو به ثمر رساند. شاگردان مورینیو با این تساوی ۱۰ امتیازی شدند و صعودشان را به دور بعدی قطعی کردند. صدرنشین گروه، اما اسلاویا پراگ جمهوری چک است که در بازی همزمان شریف مولداوی را سه بر دو شکست داد تا با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه شود.

در سایر دیدار‌های مهم، ویارئال سه بر دو پاناتینایکوس یونان را شکست داد تا صعودش به همراه تیم رن در گروه F قطعی شود و لورکوزن صعود کرده از گروه H با دو گل هاکن سوئد را از پیش رو برداشت تا هر پنج مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد.

باشگاه خبرنگاران