سهراب انتظاری در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس برابر النصر در عربستان گفت: پرسپولیس در این دیدار حاکم مطلق بازی بود. با اینکه همه فکر می‌کردند النصر در ریاض می‌تواند به راحتی سرخپوشان را شکست دهد اما همه چیز برعکس شد و این پرسپولیس بود که اگر از […]

سهراب انتظاری در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس برابر النصر در عربستان گفت: پرسپولیس در این دیدار حاکم مطلق بازی بود. با اینکه همه فکر می‌کردند النصر در ریاض می‌تواند به راحتی سرخپوشان را شکست دهد اما همه چیز برعکس شد و این پرسپولیس بود که اگر از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده می‌کرد می‌توانست برنده این دیدار شده و دیگر دغدغه و نگرانی بابت صعود به مرحله بعد را نداشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با اینکه رونالدو و چند بازیکن بزرگ دیگر در النصر حضور دارند و همه فکر می‌کردند اینها نتیجه را به سود النصر تغییر خواهند داد اما بازیکنان پرسپولیس بدون ترس از نام حریف و با ارائه یک بازی خوب کاملاً بر النصر حاکم شدند و اجازه بازیسازی و کار به آنها ندادند.

مهاجم سابق سرخپوشان ادامه داد: اگر پرسپولیس مهاجمانش دقت بیشتری داشتند شکست النصر عربستان با آن همه بازیکن گران قیمت دور از دسترس نبود اما بدشانسی و استفاده نکردن از موقعیت‌ها باعث شد تا همه چیز به هفته آخر کشیده شود و این استرس و نگرانی در بین هواداران وجود داشته باشد.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد یحیی گل محمدی در این دیدار گفت: برخی اعتقاد داشتند که گل محمدی دفاعی بازی خواهد کرد تا بتواند با کسب یک امتیاز همچنان به صعود به مرحله بعد امیدوار باشد. اما دیدیم یحیی و یارانش شجاعانه بازی کردند. یک ارنج هجومی بدون ترس از نام حریف و اینکه آنها تمام هدف شأن کسب سه امتیاز بود تا دغدغه‌ای برای صعود نداشته باشند اما متأسفانه با اینکه پرسپولیس هجومی بازی کرد توپ‌هایش به گل تبدیل نشد.

انتظاری در خصوص رفتار جوانمردانه رونالدو که خودش اعلام کرد خطای سروش رفیعی پنالتی نبوده، گفت: او سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال دنیا مقابل حریفان به میدان رفته، کاری که او انجام داد شاید هیچ فوتبالیستی در دنیا انجام نمی‌داد. یک رفتار کاملاً حرفه ای و به دور از احساسات از رونالدو باعث شد خیلی زود تمامی رسانه‌ها به حرکت او نگاه ویژه بیندازند اگرچه داور بعد از دیدن سیستم VAR پنالتی را صحیح ندانست اما حرکت رونالدو ستودنی بود و اعتقاد دارم تا سال‌ها این رفتار او از خاطره فوتبال دوستان و علاقه مندان به این بازیکن پاک نخواهد شد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار بعدی پرسپولیس برابر الدحیل گفت: بازی سخت و پراسترسی را برای پرسپولیس متصور هستم اگرچه در تهران و با حضور تماشاگران خواهد بود اما چون باید پرسپولیس به نتایج دیگر حریفان هم نگاه داشته باشد کار برای این تیم سخت خواهد شد. البته بازیکنان باید در زمین تمرکز داشته و کار خودشان را انجام دهند اصلاً به سایر نتایج کاری نداشته و تنها هدف شأن این باشد که بتوانند الدحیل را با گل‌های زیاد شکست دهند.

وی ادامه داد: البته نباید حریف را دست کم بگیرند و اجازه دهند آنها به راحتی در ضدحمله ها صاحب موقعیت شوند اما اعتقاد دارم الدحیل تیمی نیست که بتواند سد محکمی برابر پرسپولیس باشد و اگر بازیکنان پرسپولیس به دور از استرس و با داشتن تمرکز، بازی همیشگی خود را انجام دهند، می‌توانند با پیروزی برابر این حریف به مرحله بعد صعود کنند.

منبع: مـهر