ورود لیونل مسی به اینترمیامی انقلابی در فوتبال سراسر ایالات متحده، در زمین و بازاریابی ایجاد کرده و اکنون تیم جدید او اعلام کرده که تمام بلیت‌های فصل ۲۰۲۴ را فروخته است. اینترمیامی دوران فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و با وجود اینکه امسال نتوانستند به پلی‌آف راه پیدا کنند، امید زیادی برای موفقیت در […]

- تب مسی ادامه داد/ اینترمیامی تمامی بلیت‌های فصل آینده را فروخت!

ورود لیونل مسی به اینترمیامی انقلابی در فوتبال سراسر ایالات متحده، در زمین و بازاریابی ایجاد کرده و اکنون تیم جدید او اعلام کرده که تمام بلیت‌های فصل ۲۰۲۴ را فروخته است.

اینترمیامی دوران فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و با وجود اینکه امسال نتوانستند به پلی‌آف راه پیدا کنند، امید زیادی برای موفقیت در سال آینده با وجود مسی دارند. اگرچه برنامه هنوز مشخص نیست اما مردم از قبل تمامی بلیت‌های فصل را خریداری کرده‌اند تا مسی را در دومین فصل حضورش در MLS همراهی کنند.

در خبرنامه اینترمیامی آمده است: «روز پنجشنبه اینتر میامی اعلام کرد که تمامی بلیت‌های فصلی ۲۰۲۴ MLS به فروش رفته است. از روز پنجشنبه هواداران دور و نزدیک اینترمیامی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر ثبت‌نام کنند و از اولین کسانی باشند که فرصت خرید بلیت‌های باقی مانده برای تک بازی اینترمیامی را در طول فصل عادی MLS ۲۰۲۴ دارند.»

برنامه ۲۰۲۴ اینترمیامی توسط MLS در هفته‌های آینده منتشر می‌شود، بنابراین هنوز مشخص نیست مسی در بازی افتتاحیه فصل آینده مقابل چه تیمی به میدان خواهد رفت. برنامه سال ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شده بود و بر اساس برنامه‌های سالهای ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ به احتمال زیاد این فصل نیز از اواخر فوریه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی