از زمانی که ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو در ماه سپتامبر به باشگاه آمدند بارسلونا تحت تاثیرشان قرار گرفت و از عملکرد آنها بسیار راضی است. این بیشتر در مورد کانسلو صدق می‌کند، که از زمان پیوستن برای یک فصل قرضی از منچسترسیتی پیشرفت کرده است. بارسلونا مایل است قرارداد او را دائمی کند و […]

- خریدهای ژاوی مشخص شدند/ بارسا ستاره منچسترسیتی و اتلتیکومادرید را می‌خواهد

از زمانی که ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو در ماه سپتامبر به باشگاه آمدند بارسلونا تحت تاثیرشان قرار گرفت و از عملکرد آنها بسیار راضی است. این بیشتر در مورد کانسلو صدق می‌کند، که از زمان پیوستن برای یک فصل قرضی از منچسترسیتی پیشرفت کرده است. بارسلونا مایل است قرارداد او را دائمی کند و در مورد فلیکس نیز چنین نظری دارد و او هم تنها تا پایان فصل با کاتالان‌ها خواهد بود.

انتظار می‌رفت که بارسلونا در تابستان آینده دوباره هر دو بازیکن را به خدمت بگیرد، اما به گزارش موندو دپورتیوو این اقدام می‌تواند در ژانویه انجام شود. زیرا روسای باشگاه پیش‌بینی می‌کنند که هر دو بازیکن روز به روز در حال پیشرفت هستند و به همین دلیل قیمت آنها افزایش می‌یابد.

بارسلونا قیمت فلیکس را ۴۰ میلیون یورو ارزیابی می‌کند، در حالی که اتلتیکومادرید بیش از ۸۰ میلیون یورو می‌خواهد. به منظور اجتناب از پرداخت بیش از حد، می‌توان یک معامله بازیکن به علاوه پول نقد را دنبال کرد، اگرچه این سوال مطرح می‌شود که کدام بازیکن را می‌توان با فلیکس معاوضه کرد. منچسترسیتی برای کانسلو ۲۵ میلیون یورو می‌خواهد، در حالی که بارسلونا فقط آماده پرداخت ۱۵ میلیون یورو است.

تنها دلگرمی بارسلونا این است که هر دو بازیکن راضی به ماندن هستند. با این حال بارسا با توجه به محدودیت‌های مالی در موضع ضعف قرار دارد بنابراین ممکن است راضی کردن منچسترسیتی و اتلتیکو سخت باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی