انتقادات صریح امام جمعه از دولت و مجلس درباره لایحه حجاب
انتقادات صریح امام جمعه از دولت و مجلس درباره لایحه حجاب

خطیب جمعه فردیس هشدار داد:‌ای مسئولین و مدیران کشور، خانواده در خطر است. چرا برای جلوگیری از کشف حجاب و بی‌بند و باری اقدامی نمی‌کنید؟ به گزارش«اطلاعات آنلاین»، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس در خطبه‌های نمازجمعه امروز ۱۰ آذرماه، در جمع نمازگزاران، با بیان اینکه حیا نشانه ایمان و کلید همه خوبی‌ها است و مانع […]

خطیب جمعه فردیس هشدار داد:‌ای مسئولین و مدیران کشور، خانواده در خطر است. چرا برای جلوگیری از کشف حجاب و بی‌بند و باری اقدامی نمی‌کنید؟

- انتقادات صریح امام جمعه از دولت و مجلس درباره لایحه حجاب

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس در خطبه‌های نمازجمعه امروز ۱۰ آذرماه، در جمع نمازگزاران، با بیان اینکه حیا نشانه ایمان و کلید همه خوبی‌ها است و مانع آلودگی و کارهای زشت می‌شود، بر اهمیت حیا در زندگی فردی و اجتماعی انسان تاکید و اظهار کرد: از انسان بی‌حیا باید حذر کرد؛ چرا که ممکن است دست به هرکاری بزند.

وی افزود: دولت و دولتمردان اسلامی باید کمک کنند که عنصر حیا در مردم تقویت شود. مجلس باید قوانینی وضع کند که حیا در مردم حفظ شود و قوه قضائیه  باید از طریق مبارزه با فساد و لجام‌گسیختگی موجب شود حیا در مردم زنده بماند.  از مظاهر مهم بی حیایی کشف حجاب، عریان نمایی و بی‌بندو باری در جامعه است. اگر جامعه بی حیا باشد دست به هر کاری می‌زند.

خطیب جمعه فردیس  با بیان اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی در مقدمه و اصل ۱۰ خانواده را واحد بنیادین جامعه اسلامی معرفی میکند؛ هشدار داد: ای مسئولین و مدیران کشور، خانواده در خطر است. چرا برای جلوگیری از کشف حجاب و بی‌بند و باری اقدامی نمی‌کنید؟ آیا بی‌حجابی و بی بندو باری از مظاهر بی‌حیایی در جامعه نیست؟ بی حجابی به تعبیر رهبر انقلاب حرام شرعی و حرام سیاسی است. پس چرا ۱۴ ماه است قانون خدا  روی زمین مانده است ؟ مگر ما برای اجرای قانون خدا انقلاب نکرده‌ایم؟!

وی با طرح این پرسش که چرا لایحه حجاب بیش از ۷ ماه است در مجلس شورای اسلامی دست به دست می‌چرخد، گفت: تا کی باید منتظر تصویب قانون حجاب و عفاف بشویم؟! چندی پیش رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا  گفتند که ما منتظر تصویب قانون نمی مانیم و همان قانون حجاب  را اجرا می کنیم. اما خبری از اجرا نیست.  مسوولان محترم! اگر امروز برای جلوگیری از عریان نمایی و ابتذال اقدام نکنید، فردا دیر است. اگر امروز برخی‌ها شالی را روی گردنشان می‌اندازند با یک تذکر ساده،  سر خواهند کرد. اما فردا شتل را هم زمین می‌گذارند. مردم منتظر اقدام دستگاه قضاّیی در مقابله با بی‌حجابی‌ و بی بندوباری هستند.

منبع: اطلاعات انلاین