محمدحسین میثاقی باعث برکناری یک مدیر می‌شود؟
محمدحسین میثاقی باعث برکناری یک مدیر می‌شود؟

انتقادات محمدحسین میثاقی از شیرازی رئیس هیئت فوتبال تهران در نهایت موجب برکناری رئیس هیئت فوتبال تهران شد و شیرازی جای خود را به میرشاد ماجدی داد.

 

به گزارش زیرنویس، مجری برنامه فوتبال برتر بعد از دعوت از شیرازی از او پیرامون حضور اقوام و اعضای خانواده در سمت‌های اجرایی هیئت فوتبال استان تهران سوال کرد که پاسخ‌های شیرازی قانع کننده نبود تا جایی که وی مجبور به کناره گیری شد و بعد از برگزاری انتخابات این سمت به میرشاد ماجدی محول شد.

این بار نوک پیکان میثاقی به سمت خداداد افشاریان بود. رئیسی که بی میل نیست از اقوام و اعضای خانواده در داوری استفاده کند. داماد و پسر خداداد افشاریان هم اکنون جز داوران لیگ برتر و لیگ یک به حساب می‌آیند و رئیس کمیته داوران در آخرین تلاش سعی کرد دخترش را به جمع داوران لیگ برتر اضافه کند که با دستور مهدی تاج این تصمیم ملغی شد.

اگر چه نبی یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال گفت فعلا تصمیمی برای تغییر در کمیته داوران گرفته نشده است اما خبرهای رسیده حاکی از آن است عملکرد خداداد افشاریان مورد نقد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است و افزایش اشتباهات داوری موجب شده تا فدراسیون فوتبال در حال برنامه ریزی برای تغییر در ریاست کمیته داوران باشد. با انتقادات مطرح شده از رئیس کمیته داوران توسط مجری برنامه فوتبال برتر ادامه کار بدون شک برای خداداد افشاریان سخت می‌شود. به خصوص که پاسخ‌های رئیس کمیته داوران نه برای میثاقی قانع کننده بود نه اهالی فوتبال.

منبع: خبـر ورزشی