تحقیر رونالدو و النصری‌ها در شب شکست‌ناپذیری الهلال/ سوپرگل CR7 سوخت!
تحقیر رونالدو و النصری‌ها در شب شکست‌ناپذیری الهلال/ سوپرگل CR7 سوخت!

تیم الهلال با یک گل از سد النصر گذشت تا همچنان صدرنشین بلامنازع لیگ حرفه‌ای عربستان باشد.

 

به گزارش زیرنویس، تیم‌های الهلال و النصر امشب از هفته پانزدهم سری رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف هم رفتند که در نهایت دربی ریاض با نتیجه ۳-۰ به سود آبی‌پوشان الهلال به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو که حضورش در این مسابقه باتوجه به مصدومیتی که داشت به اما و اگر کشیده بود از ابتدا در ترکیب اصلی النصر قرار گرفت. نیمار جونیور مهاجم الهلال نیز که به دلیل مصدومیت بلندمدت این مسابقه را هم مثل سایر بازی‌های این فصل الهلال از دست بدهد و بزرگترین غایب این دیدار باشد.

نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم سرگی میلینکوویچ ساویچ در دقیقه ۶۴ گل برتری الهلال را به ثمر رساند.

رونالدو در دقیقه ۷۲ موفق به زدن گل تساوی شد اما کمک داور اعلام کرد که ستاره پرتغالی در آفساید قرار داشته و سوپرگل کریستیانو مردود شد.

الکساندر میتروویچ در دقیقه ۹۰ روی ارسال سالم الدوساری از روی کرنر گل دوم الهلال را نیز به ثمر رساند.

الکساندر میتروویچ در دقیقه ۲+۹۰ گل سوم را وارد دروازه النصر کرد. علی البلیهی از تیم الهلال نیز در دقیقه ۴+۹۰ از با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد اما ده نفره شدن الهلال بازی بازگشت رونالدو و یارانش دیگر دیر شده بود و النصر درنهایت بازنده دربی ریاض شد.

الهلال با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و اختلافش را با النصر به ۷ امتیاز رساند تا همچنان تنها تیم بدون باخت لیگ حرفه‌ای عربستان و مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها باشد. النصر نیز با این شکست با ۳۴ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

منبع: خبـر ورزشی