فستیوال رنگ استانبول، یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای این شهر است که طرفداران زیادی دارد. اگر می‌خواهید به شهر رویایی استانبول سفر کنید، پیشنهاد می‌شود زمان سفر خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که بتوانید برای تعطیلات در جشنواره رنگ استانبول، حضور داشته باشید. برای آشنایی با فستیوال رنگ ترکیه، در ادامه مطلب همراه باشید. آشنایی […]

 

فستیوال رنگ استانبول، یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای این شهر است که طرفداران زیادی دارد. اگر می‌خواهید به شهر رویایی استانبول سفر کنید، پیشنهاد می‌شود زمان سفر خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که بتوانید برای تعطیلات در جشنواره رنگ استانبول، حضور داشته باشید. برای آشنایی با فستیوال رنگ ترکیه، در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با فستیوال رنگ استانبول

همان‌طور که اشاره شد، جشن رنگ استانبول ازجمله مهم‌ترین و معروف‌ترین رویدادهای مفرح و مهیج این شهر به شمار می‌آید که از فستیوال رنگ کشور هند الهام گرفته شده است. برای شرکت در فستیوال رنگ استانبول، باید سفر خود را به اواخر شهریور ماه یا اواخر اسفند ماه موکول کنید. نکته جالب این رویداد، این است که تمام سنین از کودکان تا سالمندان، می‌توانند در کنار هم لحظات خاطره‌انگیز و مهیجی را سپری کنند. این فستیوال، در اصل در کشور هند پایه‌گذاری شده و هم اکنون در بیش از ۲۰ کشور دنیا نیز به شکل‌های مختلف، برگزار می‌شود. تاریخ دقیق جشنواره رنگ استانبول در کشور ترکیه، به شرح زیر است:

  • ۲۶ اسفند هر سال
  • ۱۹ شهریور هر سال

آشنایی با فستیوال رنگ ترکیه

هدف از برگزاری فستیوال رنگ در استانبول، نمایش و یادآوری شادی، صلح و اتحاد است. تمام کسانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند، در حال رقص، شادی و بازی با یکدیگر هستند و لحظات خوشی را در کنار هم سپری می‌کنند.

نحوه برگزاری فستیوال رنگ ترکیه

برگزاری فستیوال رنگ در کشور ترکیه، به این شکل است که تمام افراد حاضر در این رویداد، پودرهای رنگی را به هم می‌پاشند و در کنار یکدیگر، به شنیدن موسیقی، رقص، پایکوپی و شادی می‌پردازند. بدیهی است که شنیدن نام فستیوال رنگ استانبول و تصور شادی و نشاطی که در آن برقرار است، همه را به وجد می‌آورد. حالا فرض کنید که در این جشنواره حضور داشته باشید، بدون شک این لحظات به یکی از بی‌نظیرترین خاطرات زندگی شما تبدیل خواهد شد.

شرکت در جشنواره رنگ استانبول

لباس مناسب برای شرکت در جشنواره رنگ استانبول

اگر می‌خواهید در طول سفر به شهر محبوب و رویایی استانبول، در این جشنواره حضور داشته باشید، بهتر است لباس‌هایی با رنگ سفید را انتخاب کنید؛ زیرا به این شکل، می‌توانید رنگ‌هایی که روی شما ریخته شده است را بهتر ببینید. جالب است بدانید، به تمام کسانی که بلیط این جشنواره را خریداری می‌کنند، یک تیشرت با رنگ سفید، به‌صورت رایگان داده می‌شود. این کار، به این دلیل است که تمام افراد حاضر در فستیوال، ظاهر یکدستی داشته باشند. پیشنهاد می‌شود، از پوشیدن لباس‌های باکیفیت و یا گران‌قیمت برای این روز پرماجرا و هیجان‌انگیز خودداری کنید، تا با خیال آسوده و بدون هیچ نگرانی از خراب شدن لباس‌هایتان به تفریح و شادی بپردازید.

تور استانبول برای تجربه لحظاتی شاد و رنگارنگ

حالا که با فستیوال رنگ استانبول و هیجانی که می‌توانید با حضور در آن تجربه کنید، آشنا شدید، بهتر است برای رزرو تور در زمان مناسب برای شرکت در این جشنواره، اقدام کنید. برای این کار بهتر است، به سایت‌های معتبر و باسابقه در زمینه معرفی و فروش تورهای گردشگری مراجعه کرده و پس از بررسی تمام مشخصات، برای ررزو و خرید تور استانبول به‌صورت آنلاین، اقدام کنید.

در این سفر جذاب و پس از تحقیق و آشنایی کامل با قیمت تور به استانبول می توانید تور استانبول لاکچری را به راحتی برای خود بسازید. صرف قهوه معروف ترکی در یکی از کافه های استانبول که همیشه یکی از شیرینی های سنتی ترکیه مثل لوکوم یا باقلوا آن را همراهی می کند، سیمیت، شاه بلوط، صدف با لیمو و یا بلال که از دست فروش ها می گیرید، لذت چشیدن چای در استکان کمر باریک با ویوی دریا، رفتن به کاراکوی یا اسکله امین اونو در منطقه فاتیح و چشیدن طعم ساندویچ ماهی های کبابی یا بالیک اکمک، خوردن دونر مخصوص ترکی، کاپالی چارشی یا بازار بزرگ استانبول و تماشا و خرید اجناس به ویژه سوغاتی، چشیدن ثعلب ترکی در شب های خنک استانبول، سر زدن به منطقه سلطان احمد و تماشای مهم ترین آثار تاریخی استانبول و قدم زدن های شبانه در تکسیم و استانبول تنها بخشی از جذابیت های این تور استانبول قیمت مناسب خواهد بود.

رزرو تور از اقامت۲۴

تورهای گردشگری به دو صورت مستقل و گروهی قابل اجرا هستند. در تورهای گروهی برنامه‌ریزی سفر به یک مقصد خاص در بازه زمانی مشخص برای یک گروه با ظرفیت معین انجام شده است. شما با خرید تور گروهی از کلیه خدمات تور شامل محل اقامت، نوع حمل‌ونقل و گشت شهری آن همراه با یک گروه از گردشگران بهره‌مند خواهید شد. در مورد تور مستقل اما موضوع متفاوت است؛ با رزرو تور در این حالت، خدماتی مانند رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما یا قطار برای مقصد مورد نظر شما در بازه زمانی دلخواه‌تان به شما ارائه می‌شود. اگرچه برخی تورهای مستقل تخفیف‌هایی را نیز برای تفریحات گردشگری مقصد به عنوان آفر تور به مسافران ارائه می‌دهند.

همان‌طور که اشاره شد، برای رزرو آنلاین تورهای گردشگری و تجربه سفری امن، مفرح و مهیج، باید به سایت‌های معتبر و باسابقه مراجعه کنید. در این میان، رزرو تور از اقامت۲۴ امکان بررسی همه جانبه امکانات و مشخصات تورهای گردشگری مختلف، زمان و قیمت هر کدام از آن‌ها را به شما می‌دهد تا به این شکل بتوانید با توجه به بودجه و علاقه‌مندی‌های خود، بهترین و خاطره‌انگیزترین سفر را تجربه کنید.

سخن پایانی

استانبول، ازجمله شهرهای زیبا و پرهیاهو در ترکیه است که علاوه بر جاهای دیدنی و گردشگری متعدد، جشنواره‌های مفرح و مهیج زیادی را برای شادی شهروندان و گردشگران، برگزار می‌کند. در این میان، فستیوال رنگ استانبول یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین رویدادهای این شهر محسوب می‌شود که هر ساله گردشگران زیادی را به ترکیه می‌کشاند. برای شرکت در فستیوال رنگ ترکیه که هر ساله در دو تاریخ مختلف برگزار می‌شود، بهتر است همراه دوستان یا اعضای خانواده خود باشید تا شادترین لحظات را در کنار هم تجربه کنید. با توجه به استقبال زیاد گردشگران، در این مطلب به معرفی جشنواره رنگ استانبول، پرداختیم.

 

منبع خبر: رکنـا