اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در نواب و پیروزی را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.اگر قصد اجاره یک واحد نقلی در نواب را دارید، یک واحد ۴۹ متری ۱۳ ساله را با رهن کامل ۳۳۰ میلیون تومانی در نواب برای اجاره آگهی شده است.اگر به دنبال واحد دیگری در نقلی نواب […]

اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در نواب و پیروزی را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.
اگر قصد اجاره یک واحد نقلی در نواب را دارید، یک واحد ۴۹ متری ۱۳ ساله را با رهن کامل ۳۳۰ میلیون تومانی در نواب برای اجاره آگهی شده است.
اگر به دنبال واحد دیگری در نقلی نواب هستید می‌توانید یک خانه ۵۰ متری که انباری دارد را با رهن ۱۰۰ میلیون و اجاره ۵ میلیونو ۸۵۰ هزار تومانی در نواب کرایه کنید.
اگر واحدی در نواب خانه ۶۰ متری مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری است که و دو خوابه و پارکینگ، انباری آسانسور دارد را با رهن ۳۰۰ میلیون و اجاره ۲ میلیون تومانی در نواب برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در نواب با متراژ ۵۸ متر در حالی که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته شده است را با رهن کامل ۳۷۰ میلیون تومان در نواب برای اجاره آگهی شده است.
اگر در پیروزی به دنبال خانه نقلی ۶۱ متری هستید باز یک واحد که یک اتاق خواب دارد را با با ودیعه ۱۰۰ میلیونو اجاره ماهانه ۸ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در پیروزی را دارید، یک واحد ۵۵ متری که ۱ اتاق خواب دارد با رهن ۸۰ میلیونی و اجاره ۶ میلیون تومانی در پیروزی قیمت گذاری شده است.
اگر در پیروزی به دنبال خانه نقلی ۶۰ متری هستید باز یک واحد که یک اتاق خواب دارد را با با ودیعه ۴۵۰ میلیونو اجاره ماهانه ۲ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.
با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

هزینه خانه  اجاره نقلی در نواب و پیروزی
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
نواب ۴۹ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۹ ۳۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
نواب ۵۰ ۱خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۵ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵٬۸۵۰٬۰۰۰ 
نواب ۶۰ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۸۵ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
نواب ۴۴ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۵ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
نواب ۵۸ ۱خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۸۷ ۳۷۰،۰۰۰،۰۰۰
نواب ۴۹ ۱خوابه ۱۳۸۸ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۶۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۵۵ ۱خوابه ۱۳۸۰ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۵۸ ۱خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۸۶ ۱۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ۵،۲۰۰،۰۰۰
پیروزی ۶۰ ۱خوابه ۱۳۸۷ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۴۹ ۱خوابه ۱۳۸۲ ۳۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۶۱ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۸،۰۰۰،۰۰۰

 

+