تپسی گاراژ در آبان ۱۴۰۱ با هدف ارائه خدمت به راننده‌ها در حوزه خرید آنلاین قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمت پایین‌تر از بازار راه‌اندازی شد. ارائه محصولاتی مانند روغن موتور، رینگ و لاستیک، لوازم یدکی، باطری، بیمه، خدمات تعمیری و کارواش از جمله خدمات تپسی گاراژ برای راننده‌های این شرکت محسوب می‌شود. در […]

تپسی گاراژ در آبان ۱۴۰۱ با هدف ارائه خدمت به راننده‌ها در حوزه خرید آنلاین قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمت پایین‌تر از بازار راه‌اندازی شد. ارائه محصولاتی مانند روغن موتور، رینگ و لاستیک، لوازم یدکی، باطری، بیمه، خدمات تعمیری و کارواش از جمله خدمات تپسی گاراژ برای راننده‌های این شرکت محسوب می‌شود. در این بین بیشترین تقاضا به ترتیب مربوط به لاستیک و روغن موتور بوده است.

امین سمیعی، معاون رشد شرکت تپسی در رابطه با یک سالگی تپسی گاراژ گفت: «از ابتدای شکل‌گیری، توجه به سفیران و برآورده کردن نیازهای آن‌ها به امری جدانشدنی از DNA تپسی تبدیل شد. تپسی گاراژ یک سال پیش، با ایده ارائه خدمات و محصولات موردنیاز به سفیران متولد شد و پس از استقبال آن‌ها، گسترش پیدا کرد تا به صورت یک محصول مستقل ادامه حیات دهد. باعث خوشحالی است که در این زمان کوتاه، حدود ۶.۵ میلیون مرتبه از وب‌سایت ما بازدید شده و بیش از ۱۶۰ هزار کاربر از میان سفیران تپسی، جذب خدمات تپسی گاراژ شده‌اند.»

وی درباره چشم‌انداز تپسی گاراژ افزود: «ما در حالی امروز در ۳ استان تهران، البرز و مشهد مشغول ارائه خدمات به سفیران هستیم که این تعداد در سال آینده، قطعا افزایش چشمگیری خواهد داشت. به‌علاوه برنامه‌های بسیاری در رابطه با توسعه محصولات و نوع خدمات در حال طراحی است تا همه راننده‌ها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان از خدمات متنوع ما استفاده کنند.»

گسترش فعالیت‌های تپسی گاراژ به 3 استان در سال اول فعالیت

از آمارهای جالب توجه سال اول فعالیت این شرکت، می‌توان به فروش بیش از ۱۰۴ هزار لیتر روغن اشاره کرد. همچنین مجموع خرید ۴۹ میلیون تومان توسط یک راننده و ۱۹ سفارش یکتا از طرف یکی دیگر از سفیران این شرکت به ترتیب از منظر حجم ریالی و تعداد دریافت خدمات، از رکوردهای شخصی ثبت‌شده در سال اول فعالیت تپسی گاراژ هستند.

منبع: خبـرآنلاین