برنده بازی بلک فرایدی در ایران چه محصولی بود؟
برنده بازی بلک فرایدی در ایران چه محصولی بود؟

زومیت نوشت: از پوشاک تا لوازم الکترونیکی و فیلترشکن؛ کدام کالاها و خدمات پرتکرارترین محصولات تخفیف‌خورده روی پلتفرم‌های اینستاگرم و تلگرام در جمعه سیاه بودند؟ این سوالی است که باید براساس آمار فروش شرکت‌ها در بلک فرایدی به آن مراجعه کرد.  بلک‌فرایدی یا جمعه سیاه به تقویم نانوشته ایرانی‌ها را پیدا کرده و امسال نسبت به […]

- برنده بازی بلک فرایدی در ایران چه محصولی بود؟

زومیت نوشت: از پوشاک تا لوازم الکترونیکی و فیلترشکن؛ کدام کالاها و خدمات پرتکرارترین محصولات تخفیف‌خورده روی پلتفرم‌های اینستاگرم و تلگرام در جمعه سیاه بودند؟

این سوالی است که باید براساس آمار فروش شرکت‌ها در بلک فرایدی به آن مراجعه کرد.

 بلک‌فرایدی یا جمعه سیاه به تقویم نانوشته ایرانی‌ها را پیدا کرده و امسال نسبت به پنج سال گذشته، هم در تلگرام و هم در اینستاگرام بیشترین میزان محتوا درباره آن تولید و منتشر شده است.

 داده‌های لایف وب نشان می‌دهد در این دو پلتفرم بیشترین کالاهایی که به حراج گذاشته شده در دسته‌بندی «کفش و لباس» بوده است.

 در اینستاگرام ۴۹ درصد از محصولاتی که تخفیف بلک فرایدی داشته و درباره آن تولید محتوا شده  در دسته کفش و لباس بوده و ۴۸ درصد از محصولات ارائه‌شده بلک فرایدی در تلگرام هم در همین دسته بوده است.

نکته جالب در مورد داده‌های به‌دست‌آمده از محصولات و خدمات پرتکرار جمعه سیاه در تلگرام این است که «فیلترشکن» هم به لیست تخفیف‌خورده‌ها اضافه شده و ۲ درصد از محتوای محصولات و کالاهای پرتکرار در بلک فرایدی به فیلترشکن مربوط می‌شود.

 آمارهای پادرو نشان می‌دهد میزان فروش فروشندگان خرد و متوسط اینستاگرامی از نظر مبلغ، ۳۸ درصد و از نظر تعداد سفارش‌ها ۱۱۹ درصد رشد داشته است.

 دیجی‌کالا هم در روز اول کمپین بلک فرایدی خود به طور متوسط ۱۲ میلیون بازدیدکننده داشته که معادل ۸‌ هزار و ۳۰۰ بازدیدکننده در هر دقیقه است.

منبع: اطلاعات انلاین