اسرائیل برای توافقی جدید کوتاه آمد
اسرائیل برای توافقی جدید کوتاه آمد

ایسنا نوشت: سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان ۱۱) در شامگاه جمعه، به نقل از یک مقام صهیونیست که نامش فاش نشده گزارش داد، منافعی برای رژیم صهیونیستی در بازگشت به آتش‌بس یک روزه در ازای آزادی زنان و کودکانی وجود دارد که هنوز در نوار غزه بازداشت هستند. پیش‌بینی‌های اشغالگران اشاره می‌کند که […]

- اسرائیل برای توافقی جدید کوتاه آمد

ایسنا نوشت: سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان ۱۱) در شامگاه جمعه، به نقل از یک مقام صهیونیست که نامش فاش نشده گزارش داد، منافعی برای رژیم صهیونیستی در بازگشت به آتش‌بس یک روزه در ازای آزادی زنان و کودکانی وجود دارد که هنوز در نوار غزه بازداشت هستند.

پیش‌بینی‌های اشغالگران اشاره می‌کند که شانس دستیابی به آتش‌بس طی شب گذشته بسیار اندک بود، در حالی که مقامات گفتند که نبرد با قدرت کامل ادامه دارد، در عین حال بازگشت به توافق آتش‌بس ممکن است بین دو تا چهار روز طول بکشد.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که اشغالگران پیشنهاد حماس را برای آزادی اجساد اسرا به عنوان بخشی از هشتمین گروه تبادل اسیران که قرار بود روز جمعه اجرا شود، رد کردند که منجر به پایان آتش‌بس و از سرگیری جنگ اشغالگران در نوار غزه شد.

منبع: اطلاعات انلاین