زیرنویس، گروه بین الملل: حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه که دیگر تبدیل به ویرانه شده است همچنان با شدت قبل ادامه دارد به طوریکه اشغالگران صهیونیست علاوه بر بمباران منازل مسکونی و یک مهدکودک در این باریکه خودروهای امدادرسان را نیز هدف قرار می‌دهند. استفاده از بمب‌های […]

زیرنویس، گروه بین الملل: حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه که دیگر تبدیل به ویرانه شده است همچنان با شدت قبل ادامه دارد به طوریکه اشغالگران صهیونیست علاوه بر بمباران منازل مسکونی و یک مهدکودک در این باریکه خودروهای امدادرسان را نیز هدف قرار می‌دهند.

استفاده از بمب‌های فسفری و بمباران یک مهد کودک در غزه

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که حملات وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی دقایق و ساعات گذشته همچنان ادامه داشته است.

این جنگنده‌ها اطراف بیت لاهیا واقع در شمال غزه را بمباران کردند. منابع رسانه‌های گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به سمت خودروهای امدادرسان شلیک کرده و مانع رسیدن آنها به محله الصبره واقع در شمال غزه شدند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که اشغالگران صهیونیست با بمب‌های فسفری اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه را بمباران کرده اند.

بمباران یک مهدکودک در غزه

علاوه بر این حملات هوایی، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل الزهرا و المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را هدف قرار دادند.

گزارش‌های رسانه‌ای دقایقی قبل از حملات شدید و به گوش رسیدن صدا انفجارهای پی در پی در مناطق شمالی نوار غزه خبر دادند. در جریان بمباران منازل مسکونی در اردوگاه البریج واقع در جنوب شهر غزه تعداد زیادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیدند.

تنها در یک مورد از این بمباران‌ها علیه یک منزل مسکونی در اردوگاه النصیرات دست کم ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

گزارشگر شبکه المیادین در غزه تاکید کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یک مهد کودک در منطقه السطر الغربی واقع در خانیونس را بمباران کردند. محله الجنینه واقع در شهر رفح در جنوب غزه نیز به شدت بمباران شده است.

حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی نیز علیه مناطق مختلف نوار غزه همزمان با حملات هوایی و دریایی ادامه دارد.

انهدام تجهیزات اشغالگران توسط نیروهای مقاومت

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین با ایستادگی مقابل اشغالگران متجاوز در منطقه شمال القراره در استان خانیونس در جنوب غزه مانع پیشروی آنها در این محور شدند.

سرایا القدس اعلام کرد که نیروهای فلسطینی تجهیزات نظامیان صهیونیست و یک بولدوزر نظامی را با استفاده از خمپاره‌های تاندوم در بیت حانون و منطقه التوام در شمال غرب غزه منهدم کردند.

بمباران یک مهدکودک در غزه

تخریب ساختمان‌ها در کرانه باختری و بازداشت جوانان فلسطینی

از سوی دیگر اشغالگران صهیونیست همزمان با تشدید حملات خود علیه نوار غزه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند. این اشغالگران به منطقه شرقی شهر نابلس حمله کرده و تعدادی از جوانان فلسطینی ساکن این منطقه را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته به اردوگاه‌های قدیمی و جدید عسکر واقع در شرق نابلس یورش بردند. درگیری‌های شدیدی نیز میان جوانان فلسطینی و نظامیان متجاوز در اردوگاه عسکر به وقوع پیوست.

بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی زیرساخت‌ها و ساختمان‌های اردوگاه عسکر را تخریب کردند. جوانان فلسطینی تلاش کردند با پرتاب نارنجک نظامیان صهیونیست در اردوگاه عسکر را هدف قرار دهند. همچنین درگیری‌هایی میان فلسطینی‌های ساکن شهر جنین و نظامیان اشغالگر که به این شهر یورش بردند به وقوع پیوسته است.

اشغالگران به اطراف بیمارستان ابن سینا در شهر جنین نیز حمله کردند. مناطق بیت ریما واقع در شمال غرب رام الله، سعیر واقع در شهر الخلیل و بلدو الشیوخ در شمال این شهر و شهر اریحا نیز از حملات این عناصر متجاوز در امان نبوده است.

یک جوان فلسطینی در شهر قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

نیروهای فلسطینی نیز موفق شدند یک فروند پهپاد جاسوسی را در آسمان اردوگاه جنین ساقط کنند.

بمباران یک مهدکودک در غزه

بمب‌های جدید آمریکا در دست کودک‌کُش های صهیونیست

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول آمریکایی گزارش دادند: آمریکا به اسرائیل بمب‌های سنگرشکن داده است.

در گزارش این رسانه‌های صهیونیستی آمده است: بمب‌های مذکور قابلیت آن را دارند که سنگرهای زیرزمینی را هدف قرار داده و از بین ببرند.

حمایت تمام قد سیاسی و تسلیحاتی آمریکا به همراه دیگر کشورهای غربی از رژیم کودک‌کش صهیونیستی که تاکنون برای هدف قرار دادن و بمباران مناطق مسکونی و درمانی نوار غزه از هیچ جنایتی دریغ نکرده بر کسی پوشیده نیست.

اعلام مناطق امن به سبک جنایتکاران صهیونیست

از سوی دیگر شبکه ان بی سی نیوز به نقل از یک مسئول در وزارت خارجه آمریکا گزارش داد: اسرائیل با تخصیص مناطق امن در جنوب نوار غزه موافقت کرده است!

این در حالیست که پیشتر رژیم صهیونیستی مناطقی را در نوار غزه امن اعلام می‌کرد اما بعد از حرکت کاروان آوارگان فلسطینی به این مناطق آنها را هدف قرار می‌داد.

این جنایت رژیم صهیونیستی طی ۲ ماه گذشته در نوار غزه چندین بار به همین سبک تکرار شد.

آمار قطره چکانی ارتش صهیونیست از تعداد نظامیان به هلاکت رسیده

ارتش رژیم صهیونیستی با دادن آمار قطره چکانی از نظامیان به هلاکت رسیده خود در تجاوز زمینی به نوار غزه اذعان کرد که یک نظامیان از تیپ ناحل در اثر شدت جراحات وارده طی روزهای گذشته به هلاکت رسیده است.

بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی یک افسر صهیونیست نیز شب گذشته در درگیری‌های زمینی در مرکز نوار غزه به هلاکت رسیده است.

در حال تکمیل

منبع: مـهر