برکناری فوری نظرمحمدی از سرمربیگری داماش/ از چهره جدید تیم محبوب فوتبال گیلان رونمایی شد
برکناری فوری نظرمحمدی از سرمربیگری داماش/ از چهره جدید تیم محبوب فوتبال گیلان رونمایی شد

عملکرد و ناکامی داماشی ها در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های ایران موجب تغییرات متعدد در کادرفنی و انتخاب سومین سرمربی جدید این تیم در فاصله سه هفته تا پایان نیم فصل اول شد.

پس از برکناری علی نظرمحمدی از سرمربیگری داماش، نصیر نعیمی‌پور مالک این باشگاه گفت: تیم را در برهه ای از فصل تحویل گرفتیم که نمی شود کار خاصی را انجام داد. با وجود آنکه آقای نظرمحمدی هم گزینه بنده برای سرمربی‌گری نبود. برای جلوگیری از فاصله امتیازی بیشتر با تیم های دیگر انتهای جدول، نیازمند یک شوک به تیم بودیم و برای قطع نوار ناکامی های داماش در این برهه فصل به غیر از تغییر سرمربی تصمیم دیگری هم از دستمان بر نمی آمد.

نعیمی پور گفت: برای انتخاب گزینه جدید سرمربیگری داماش با وسواس و دقت لازم جلسات متعددی را در روزهای اخیر برگزار کردیم که در نهایت به دلایل گوناگون آقای کلانتری را به عنوان مناسب ترین گزینه برای هدایت داماش در ادامه فصل انتخاب کردیم.

برکناری فوری نظرمحمدی از سرمربیگری داماش/ از چهره جدید تیم محبوب فوتبال گیلان رونمایی شد

مالک داماش ادامه داد: آقای علی اصغر کلانتری پیش از آغاز فصل هم به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت که بعد از هفته ها تلاش برای تشکیل تیم قدرتمند اما با تصمیم مالک سابق باشگاه بدون حاشیه ای از تیم جدا شد و مطمئناَ بیش از هر سرمربی دیگری با شرایط این تیم و تعدادی از بازیکنان موجود شناخت کافی را دارند و از طرفی قطعا نتایج و عملکرد تیم در طول فصل جاری را دنبال می کردند و امیدوارم با وجود تمام زحماتی که اعضای کادرفنی گذشته انجام داده اند این گره در نهایت توسط آقای کلانتری باز شود و داماش از این شرایط رهایی یابد.

نعیمی پور گفت: درجلسه با آقای کلانتری برای توافق در خصوص مسائل مالی نهایتاَ ۱۰ دقیقه طول کشید و عمده درخواست ها و صحبت های مطرح شده در خصوص تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل بوده است. خواهشم این است که بحث بومی و غیربومی را برای حفظ اتحاد و یکدلی تیم مطرح نکنیم، زیرا اگر نتیجه نگیریم در واقع همه مقصر هستیم.

منبع: خبـر ورزشی