ماشین کشتار صهیونیست‌ها متوقف می‌شود؟
ماشین کشتار صهیونیست‌ها متوقف می‌شود؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، به گفته بسیاری از کارشناسان مسائل بین الملل، اجرای عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت ضربه سخت و غیرقابل جبرانی را به سیستم اطلاعاتی – امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کرده است. اسرائیل با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در واکنش به این ضرب شست تاریخی ماشین جنگی خود […]

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، به گفته بسیاری از کارشناسان مسائل بین الملل، اجرای عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت ضربه سخت و غیرقابل جبرانی را به سیستم اطلاعاتی – امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

اسرائیل با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در واکنش به این ضرب شست تاریخی ماشین جنگی خود را علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه به راه انداخته و به بهانه مقابله با نیروهای مقاومت بیمارستان، مدرسه، مسجد، کلیسا و هزاران خانه را از زمین و هوا هدف قرار می‌دهد.

رفتار وحشیانه رِژیم مجعول صهیونیستی علیرغم حمایت های علنی لابی آمریکا- اروپا موج گسترده ای از انتقادات علیه این رژیم منحوس در سراسر جهان برانگیخته است.

خیابان های آمریکا، اروپا و آسیا روزانه به محل برگزاری راهپیمایی های حمایت آمیز اقشار مختلف مردم در حمایت از غزه و مردم مظلوم این منطقه تبدیل شده است.

البته برخی از کشورهای اروپایی نیز به تدریج در حمایت های علنی خود از اسرائیل عقب نشینی می کنند.

در همین حال به تازگی مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آخرین آمار تلفات و خسارات حملات وحشیانه صهیونیست ها علیه مردم غزه را به تفکیک اعلام کرده است.

براساس این آمار، طی ۵۷ روز گذشته تاکنون ۱هزار و ۴۵۰ عملیات اعم از بمباران و حملات نظامی ارتش اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه صورت گرفته است. 

برپایه این گزارش، مجموع شهدای طوفان الاقصی تاکنون ۱۵ هزار و ۲۰۷ نفر بوده است. از این تعداد ۶ هزار و ۳۸۷ کودک و ۴ هزار و ۲۵۷ زن بوده اند.

تاکنون بیش از ۴۰ هزار و ۲۶۰ نفر مجروح شده اند.

برآوردها بر این است که بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر همچنان زیر آوارها مدفون مانده اند.

تازه‌ترین آمار از بی سابقه‌ترین جنایت بشری در غزه: ماشین کشتار صهیونیست‌ها متوقف می‌شود؟

همچنین کادر پزشکی در غزه تاکنون ۲۸۰ شهید را تقدیم راه مقاومت کرده است. ۲۶ نفر از نیروهای امداد و نجات نیز به شهادت رسیده اند.

این درحالی است که ۲۰  بیمارستان و ۱۱۰ مرکز درمانی به دلیل اصابت بمب از خدمت رسانی و فعالیت محروم شده اند. ۵۶ آمبولانس هم هدف قرار گرفته است.

برپایه این گزارش، ۷۶ خبرنگار از رسانه های مختلف نیز در جریان اطلاع رسانی از حملات وحشیانه ارتش اسرائیل جان خود را تقدیم راه مقاومت کرده اند.

براساس آمار اعلامی دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین تاکنون در نوار غزه ۱۰۳ مرکز و ساختمان دولتی براساس بمباران صهیونیست ها خسارت دیده اند. 

همچنین ۶۷ باب مدرسه به طور کلی تخریب شده و ۲۶۷ مدرسه نیز دچار خسارت شده اند.

ارتش اسرائیل همچنین ۱۸۱ باب مسجد را هدف بمباران های خود قرار داده که از این تعداد، ۹۳ مسجد کاملا تخریب شده است.

صهیونیست ها همچنین به کلیساها نیز حمله کرده اند. براثر بمباران های رژیم صهیونیستی ۳ کلیسا هدف قرار گرفته و خسارات فراوانی دیده است. 

براساس این آمار، تاکنون ۲۵ هزار واحد مسکونی بمباران شده و خسارت دیده و ۵ هزار واحد هم به طور کامل تخریب شده است.

منبع: اطلاعات انلاین