به گزارشزیرنویس به نقل از تسنیم، مصطفی تنها، با اشاره به اینکه در حال حاضر نمایندگی های واحدهای تولیدی عرضه لاستیک را به صورت مستمر به بازار انجام می دهند افزود: متقاضیان می توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت ماشین به نمایندگی ها مراجعه کرده و بعد از احراز هویت خود نسبت […]

به گزارشزیرنویس به نقل از تسنیم، مصطفی تنها، با اشاره به اینکه در حال حاضر نمایندگی های واحدهای تولیدی عرضه لاستیک را به صورت مستمر به بازار انجام می دهند افزود: متقاضیان می توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت ماشین به نمایندگی ها مراجعه کرده و بعد از احراز هویت خود نسبت به خرید لاستیک اقدام کنند.

وی در خصوص فعالیت سایت های اینترنتی برای فروش لاستیک گفت: فروش اینترنتی لاستیک متوقف شده و مرم می توانند به صورت مسقتیم و بدون واسطه تایرهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

پیش از ایناتاق اصناف ایران اعلام کرده بود، تمامی فعالان صنف عمده و خرده فروشی لاستیک می بایست کد نقش بگیرند. برهمین اساس در زمان فروش تایر سواری به مصرف کننده نیاز است شماره شاسی و شماره موتور خودرو نیز از خریدار دریافت و در سند خرده فروشی ثبت شود.

همچنین جهت کنترل میزان سهمیه خریدار لازم است بر روی دکمه “ارسال کد تایید سهمیه” کلیک شود و کد پیام شده به خریدار نیز در سند ثبت شود. کد نقش کد شناسایی است که به تمام واحدهای اقتصادی که در زنجیره تجارت فعالیت می کنند اختصاص داده می شود.