استقلال طی روزهای گذشته با مشکل بسیار بزرگی به نام شکایت ریکاردو ساپینتو و رافائل سیلوا دست و پنجه نرم می‌کرد و این داستان هنوز هم به قوت خودش باقی است. طی یک هفته گذشته این بحث به طور جدی مطرح شد که شکایت سرمربی و مدافع سابق استقلال موجب بسته شدن پنجره نقل و […]

استقلال, رافائل سیلوا, ریکاردو ساپینتو, فوتبال - خبر خوشحال کننده از سوئیس به استقلال رسید

استقلال طی روزهای گذشته با مشکل بسیار بزرگی به نام شکایت ریکاردو ساپینتو و رافائل سیلوا دست و پنجه نرم می‌کرد و این داستان هنوز هم به قوت خودش باقی است. طی یک هفته گذشته این بحث به طور جدی مطرح شد که شکایت سرمربی و مدافع سابق استقلال موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال شده و آنها اگر مطالبات این دو نفر و همچنین دستیاران ساپینتو  را نپردازند، نمی‌توانند در دی ماه بازیکن جدید بخرند و البته داستان عدم صدور مجوز حرفه‌ای هم به قوت خودش باقی خواهد ماند.

ولی یکی از مدیران باشگاه استقلال عصر یکشنبه شایعه فوق را تکذیب کرد و به زیرنویس گفت: طلب این افراد از استقلال به قوت خودش باقی است و هیچ راهی جز حل مسئله نداریم اما این شایعه که می‌گویند پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شده است را تحت هیچ شرایطی باور نکنید چون هنوز چنین اتفاقی به وقوع نپیوسته و آخرین اطلاعی که ما از سوئیس داریم، حکایت از آن دارد که هنوز حکم قطعی صادر نشده و طبق قوانین فیفا تا وقتی حکم نهایی صادر نشود، هیچ باشگاهی را نمی‌توانند از پنجره نقل و انتقالاتی محروم کنند. من نمی‌دانم حکم قطعی کی صادر می‌شود شاید همین فردا باشد و شاید یک ماه دیگر اما واقعیت امر این است که در حال حاضر استقلال با معضل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه نیست.

منبع: خبـر ورزشی