به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، در حال حاضر متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو به آدرسبه بخش خودروها مراجعه کرده و ضمن انتخاب خودروساز از محصولات عرضه شده باخبر شوند. هم اکنون فروش محصول هایماX7 ایران خودروو لاماری ایما آرین پارس در قالب طرح جوانی، ثبت سفارش فرسوده و ثبت […]

به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، در حال حاضر متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو به آدرسبه بخش خودروها مراجعه کرده و ضمن انتخاب خودروساز از محصولات عرضه شده باخبر شوند.

هم اکنون فروش محصول هایماX7 ایران خودروو لاماری ایما آرین پارس در قالب طرح جوانی، ثبت سفارش فرسوده و ثبت سفارش طرح عادی آغاز شده است.

مطابق اعلام سامانه یکپارچه کرمان موتور نیز ۵ محصول (جک S3، جک S5، جک J4 ، kmc J7، KMCx5 ) خود را راهی سامانه کرده است اما هنوز امکان انتخاب آنها فراهم نشده و قرار است به زودی امکان انتخاب این ۵ محصول هم برای متقاضیان ایجاد شود.

البته با توجه به اینکه سامانه یکپارچه خودرو باز است مشتریان می توانند روزانه به سامانه مراجعه کرده و نسبت به ویرایش محصولات انتخابی خود اقدام کنند به شرط آنکه پولی واریز نکرده باشند.