به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دوره سطح ۲ مربیگری UWW پیرامون توسعه برنامه‌های تمرینی مؤثر متمرکز از جمله مهارت‌های اساسی کشتی، تجزیه و تحلیل عملکرد، چارچوب‌های نظری، ملزومات برنامه تمرین، قدرت و آماده‌سازی و مجموعه برنامه‌های تمرینی توسط گئورگی سردکوف و آرپاد ریتر در دیوچیباره صربستان برگزار شد. همچنین یک جلسه […]

 

برگزاری دوره مربیگری UWW در کشور رئیس اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دوره سطح ۲ مربیگری UWW پیرامون توسعه برنامه‌های تمرینی مؤثر متمرکز از جمله مهارت‌های اساسی کشتی، تجزیه و تحلیل عملکرد، چارچوب‌های نظری، ملزومات برنامه تمرین، قدرت و آماده‌سازی و مجموعه برنامه‌های تمرینی توسط گئورگی سردکوف و آرپاد ریتر در دیوچیباره صربستان برگزار شد.

همچنین یک جلسه به تجزیه و تحلیل عملکرد از آخرین مسابقات بزرگ اختصاص داشت که در آن به ۴۹ مربی حاضر اجازه داده شد تا ببینند چگونه کشتی‌گیران در مسابقاتی که برنده شدند از چه تکنیک‌های موفقی در آن سطوح استفاده کرده‌اند.

علاوه بر مباحث آموزشی دوره، شرکت‌کنندگان در جلساتی نیز در مورد حفظ ورزشکاران، تغذیه و مدیریت وزن و رشد ذهنی کشتی‌گیران آموزش‌های لازم را آموختند. در میان شرکت‌کنندگان، مربیان تیم‌های ملی و مربیان نیز حاضر بودند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا