ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد جریمه دارد. به گفته معاون عملیات پلیس راهور تهران، برابر مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا از امروز تا پایان روز چهارشنبه طرح زوج و فرد خودروها در محدوده کاهش آلودگی هوا اجرا میشه و در صورتی که خودرویی غیرمجاز وارد محدوده طرح ترافیک شود، با دوربین‌ها ثبت […]

 

 ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد جریمه دارد. به گفته معاون عملیات پلیس راهور تهران، برابر مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا از امروز تا پایان روز چهارشنبه طرح زوج و فرد خودروها در محدوده کاهش آلودگی هوا اجرا میشه و در صورتی که خودرویی غیرمجاز وارد محدوده طرح ترافیک شود، با دوربین‌ها ثبت تخلف رصد و ۱۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود. سرهنگ مومنی میگه از امشب طرح ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین تریلرها در معابر شهر تهران اجرا می‌شود و ماموران پلیس در ورودی‌های شهر تهران مستقر هستند و از تردد کامیون‌ها جلوگیری خواهند کرد.

مبلغ جریمه ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد اعلام شد

محکومیت ۵ مدیر به‌دلیل ترک فعل در اجرای قانون هوای پاک. علی القاصی رئیس دادگستری تهران گفته: علیه ۵ نفر از مدیران وقت برای ترک فعل و سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی کیفرخواست صادر و در نهایت منجر به محکومیت این اشخاص شد.

هشدار یخ‌زدگی کنتورهای آب در روزهای آینده. بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب، با توجه به روند آغاز فصل سرما و کاهش دمای هوا، شهروندان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از یخ‌زدگی و ترکیدگی کنتور به کار ببندند. توصیه می‌شود با قراردادن پشم‌شیشه، گونی کنفی و پوشال در محفظه کنتور و عایق‌کردن لوله‌های سطحی از یخ‌زدگی انشعاب و کنتور جلوگیری شود. در صورت مشاهده یخ‌زدگی از حرارت‌دادن مستقیم و یا ریختن آب جوش روی کنتور خودداری شود.

صداوسیما

+